۰۴ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۴:۱۳
کد خبر: ۱۵۴۰۳۳
آیت الله طبرسی:

مردم در 22 بهمن دنیا را مبهوت عظمت و اقتدار خود خواهند کرد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان مازندران با تاکید بر این که ملت ایران اسلامی در 22 بهمن امسال با خلق حماسه ای تاریخی دنیا را مبهوت عظمت نظام اسلامی خواهند کرد، بیان داشت: در شرایط کنونی که تحریم های اقتصادی از سوی دشمنان اعمال می شود چشم همه رسانه های جهان به این روز است که مردم ایران در 22 بهمن چگونه عمل خواهند کرد.
آيت الله طبرسي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران ظهر امروز در مراسم نواختن زنگ مقاومت و ایثار که به مناسبت سالروز حماسه اسلامی مردم آمل در ششم بهمن سال 60 در هنرستان فنی و حرفه ای چهل شهید این شهرستان برگزار شد، با بیان این که حماسه ششم بهمن حماسه ای جاوید و اسلامی است که باید برای همیشه به یادگار بماند، گفت: مردم آمل فداکاری و ایثارگری والایی را در این روز ارزنده به نمایش گذاشتند.

 

وی با اشاره به این که بدخواهان و نوکران اجانب با خیال خام خود که می توانند به انقلاب اسلامی ضربه بزنند وارد این شهر شدند، بیان داشت: آنان درصدد بودند از طریق آمل قطعه ولایی طبرستان را از ایران جدا کنند و حکومتی را برای خود تشکیل دهند.

 

امام جمعه ساری با بیان این که همه نقشه های اجانب با ایثارگری مردم آمل نقش بر آب شد، خاطرنشان کرد: 40 شهید در این حماسه تاریخی جان خود را در راستای تحکیم و تثبیت ارزش های والای انقلاب اسلامی فدا کردند.

 

آیت الله طبرسی با تاکید بر این که نسل سوم میراث دار انقلاب اسلامی است، گفت: برای این انقلاب بزرگ از سال 42 تا به امروز سرمایه گذاری زیادی صورت گرفته است.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که حضرت امام خمینی(ره) در آغاز راه به صورت تنها به میدان آمدند، بیان داشت: این انقلاب اسلامی در چنان مرتبه عظیمی قرار گرفته است که بیداری اسلامی از آن نشات می گیرد.

 

وی با تاکید بر این که شهدا رفتند و همه چیز خود را فدای انقلاب اسلامی کردند، خاطرنشان کرد: باید کاری کنیم که شهدا شفعای ما باشند و رفتار ما احیاگر سیره آن بزرگواران باشد.

 

امام جمعه ساری با بیان این که انقلاب اسلامی برگرفته از فرهنگ عاشورایی بود، گفت: باید این فرهنگ ارزنده را حفظ کنیم و این انقلاب اسلامی را به دست با کفایت امام زمان(عج) برسانیم.

 

آیت الله طبرسی با تاکید بر این که ملت ایران اسلامی در 22 بهمن امسال با خلق حماسه ای تاریخی دنیا را مبهوت عظمت نظام اسلامی خواهند کرد، بیان داشت: در شرایط کنونی که تحریم های اقتصادی از سوی دشمنان اعمال می شود چشم همه رسانه های جهان به این روز است که مردم ایران در 22 بهمن چگونه عمل خواهند کرد.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که مردم ایران اسلامی در روز 22 بهمن شهدای عزیز و امام راحل را شاد خواهند کرد، خاطرنشان کرد: مسؤولیت عظیمی بر دوش ما است که باید با همه وجود از آرمان های ارزنده انقلاب اسلامی دفاع کنیم./950/پ202/ج

ارسال نظرات