۰۱ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۲:۲۰
کد خبر: ۱۵۳۶۵۴

فراخوان ثبت‌نام طلاب تهران در مسابقه معارف حدیث

خبرگزاری رسا ـ معاون تهذیب حوزه علمیه تهران گفت: مسابقه معارف حدیث در دورشته حکمت‌های نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه با هدف گسترش فرهنگ اهل‌بیت(ع) برگزار می‌شود.
مسابقه معارف حديث

حجت‌الاسلام حسین گودرزی، معاون تهذیب حوزه علمیه تهران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا از برگزاری مسابقه معارف حدیث در دورشته حکمت‌های نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه ویژه طلاب تهران خبرداد.

وی با اعلام این خبر افزود: این مسابقه به همت اداره قرآن و عترت معاونت تهذیب حوزه علمیه تهران و باهدف گسترش فرهنگ اهل‌بیت(ع) طبق برنامه اعلام شده ازسوی دفتر قرآن و عترت حوزه علمیه قم برگزار می‌شود.

 حجت‌الاسلام گودرزی ترجمه و مفاهیم حکمت‌های نهج البلاغه براساس نهج البلاغه مرحوم دشتی را محدوده آزمون حکمت‌های نهج‌البلاغه و ترجمه واژگان و مفاهیم 20 دعای اول صحیفه سجادیه بر اساس شرح آیت الله ممدوحی(انتشارات بوستان کتاب) را محدوده آزمون صحیفه سجادیه عنوان کرد.

معاون تهذیب حوزه علمیه تهران با بیان این‌که متقاضیان برای شرکت در این مسابقه می‌توانند تا تاریخ بیست و دوم بهمن‌ماه سال جاری به پایگاه الکترونیک مدیریت حوزه علمیه تهران و یا معاونت تهذیب مدارس علمیه مراجعه کنند ابراز داشت: مسابقه معارف حدیث پنج شنبه بیست و ششم بهمن‌ماه برگزار می‌شود و مکان آن متعاقبا اعلام می‌شود.

وی همچنین اظهار داشت: مسابقه معارف حدیث در یک مرحله و به صورت کتبی برگزار می‌شود و متقاضیان برای شرکت در این رشته فقط می توانند یکی از منابع را جهت مسابقه انتخاب نمایند./956/ت302/ص

ارسال نظرات