۳۰ دی ۱۳۹۱ - ۱۹:۴۸
کد خبر: ۱۵۳۶۱۸
به همت مرکز تحقیقات رایانه ای حوزه علمیه اصفهان؛

مجموعه نرم افزاری «شمس الشموس» روانه بازار شد

خبرگزاری رسا ـ از ویژگی های مجموعه نرم افزار شمس الشموس معرفی بیش از 900 کتاب، مقاله و پایان نامه پیرامون حضرت رضا(ع) است که می تواند به عنوان یک مرجع و ماخذ جامع علاقه مندان به تحقیق درباره امام هشتم (ع) را راهنمایی کند.
مجموعه نرم افزاری «شمس الشموس» روانه بازار شد

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی مرکز تحقیقات رایانه ای حوزه علمیه اصفهان، این موسسه هم زمان با فرا رسیدن سال روز شهادت اماه هشتم علیه السلام ، نرم افزار جامع " شمس الشموس" را  در راستای معرفی هر چه بهتر سیره و زندگانی حضرت ثامن الحجج(ع) تولید و روانه بازار کرد.

 

این مجموعه نرم افزاری، شامل متن 242 جلد کتاب و 59 مقاله پیرامون امام رضا علیه السلام با موضوعاتی چون سخنان، تاریخ زندگانی، سیره و فضائل آن امام همام است.

 

یکی از ویژگی های خاص این مجموعه نرم افزاری، معرفی بیش از 900 کتاب، مقاله و پایان نامه پیرامون آن حضرت است که می تواند به عنوان یک مرجع و ماخذ جامع علاقه مندان به تحقیق درباره امام هشتم (ع) را راهنمایی کند.

 

از دیگر ویژگی های مجموعه نرم افزار شمس الشموس، می توان به ارائه فهرست کلیه کتابها و مقاله ها به صورت یکجا در قالب19000موضوع، جستجوی پیشرفته در متن، پاورقی و عناوین، تصاویر و پوسترهای زیبا و جذاب، امکان چاپ صفحات و انتقال متن به دفترچه یادداشت، امکان تغییر محیط برنامه برای سلیقه های مختلف، متن زیارت نامه ها و مناجات هایی پیرامون ائمه بقیع علیهم السلام، نغمه های دلنشین و همخوانی قابل اجرا در دستگاه های mp3 اشاره کرد.

 

استفاده از آثاری همچون قرآن کریم از منظر امام رضا تالیف حضرت آیت الله جوادی آملی، عنصر مبارزه در زندگانی ائمه تالیف حضرت آیت الله خامنه ای، بزم حضور حضرت آیت الله لطف الله صافی گلپایگانی، مناظرات تاریخی امام رضا با پیروان مذاهب و مکاتب دیگر حضرت آیت الله ناصر مکارم شیرازی، فضایل و سیره امام رضا در آثار علامه حسن زاده آملی بر غنای این مجموعه افزوده است.

 

علاقه مندان به تهیه این این مجموعه نرم افزاری می توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی مرکز تحقیقات رایانه ای حوزه علمیه اصفهان، این مجموعه را با تخفیف ویژه به صورت آنلاین خریداری کنند.

 

کاربران پس از خریداری و نصب نرم افزار بر روی رایانه خود، چنانچه با مشکلی در خصوص نصب و استفاده از نرم افزار داشتند، می توانند با ثبت مشکل خود در قسمت نظرات سایت، پاسخ خود را این طریق دریافت کنند. در ضمن مرکز تحقیقات امکان به روز رسانی نرم افزار را برای خریداران این مجموعه نرم افزاری فراهم کرده است./939/د102/ب

 

ارسال نظرات