۰۶ دی ۱۳۹۱ - ۰۹:۰۰
کد خبر: ۱۵۱۱۲۷
امام جمعه آمل:

حماسه 9 دی سبب سرافکندگی دشمنان انقلاب شد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه آمل با بیان این که حماسه 9دی به عنوان حماسه تاریخی ملت ایران است، گفت: برای همیشه تاریخ این روز ارزنده به عنوان سند ولایمتداری ملت ایران به یادگار خواهد ماند و به عنوان درسی برای آیندگان قرار خواهد گرفت.
حجت الاسلام رحماني، امام جمعه آمل

حجت الاسلام محمدعلی رحمانی آملی، امام جمعه آمل در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل با بیان این که حضور حماسی و ارزنده ملت ایران در 9دی نشان داد که برای همیشه پای آرمان های والای انقلاب اسلامی ایستاده اند، گفت: حضور والای ملت ایران موجب سرافکندگی و شکست نقشه های شوم دشمنان انقلاب شد.

 

وی با اشاره به این که فتنه انگیزی از اهداف دشمنان انقلاب است که برای دستیابی به اهداف خود آن را تدارک می بینند، بیان داشت: مردم ایران در حماسه 9دی نشان دادند که هیچ گاه فریب فتنه ها را نخورده و همیشه پیرو فرامین والای رهبر معظم انقلاب هستند.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی با تاکید بر این که دشمنان درصدد هستند تا از هر روزنه ای برای پیشبرد اهداف ناشایست خود بهره گیرند، خاطرنشان کرد: بصیرت و آگاهی مردم موجب خنثی شدن برنامه های دشمنان و ترویج آرمان های والای انقلاب اسلامی خواهد شد.

 

استاد حوزه علمیه آمل با اشاره به این که بصیرت افزایی باید بیش از پیش در جامعه مورد توجه قرار داشته باشد، بیان داشت: همه آحاد ملت باید بدانند که دشمنان برای دستیابی به اهداف خود حاضر به انجام هرگونه کارشکنی هستند که گاهی در قالب فتنه ها، تحریم ها و تهدیدها اعمال می شود.

 

امام جمعه آمل با بیان این که حماسه 9دی به عنوان حماسه تاریخی ملت ایران است، گفت: برای همیشه تاریخ این روز ارزنده به عنوان سند ولایمتداری ملت ایران به یادگار خواهد ماند و به عنوان درسی برای آیندگان قرار خواهد گرفت.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی تبعیت محض از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی را مهم‌ترین رسالت مردم و مسؤولان نظام اسلامی دانست و گفت: همه ما امروز وظیفه داریم تنها در مسیری که مقام معظم رهبری تعیین می‌کنند، گام برداریم.

 

استاد حوزه علمیه آمل تبعیت از رهبری را تنها راه عبور از بحران‌ها و مشکلات دانست و تصریح کرد: اگر امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه داخلی و خارجی از اقتدار و عظمت برخوردار است به دلیل وحدت و همدلی مردم در تبعیت از ولی فقیه است.

 

امام جمعه آمل با تأکید بر این که پیروی از ولایت ضامن استقلال کشور می‌شود، خاطرنشان کرد: ملت ایران به عنوان ملتی ولایی درصدد است تا دستورات و رهنمودهای مقام معظم رهبری را در جامعه اجرا کنند و دلیلش این است که پیروزی و رستگاری در پیروی از خط ولایت است./950/ت302/ب

ارسال نظرات