۰۶ آذر ۱۳۹۱ - ۱۶:۰۹
کد خبر: ۱۴۷۹۰۹
نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا:

بسیج نماد قدرت و اقتدار ملت ایران و ثمره انقلاب است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان این که بسیج نماد قدرت و اقتدار ملت ایران و ثمره انقلاب است، تصریح کرد: بسیج چنان قدرتی را از خود به نمایش گذاشت که دیگر هیچ قدرتی جرات تهاجم به این کشور را ندارد.
حجت الاسلام مختار نظري، مسؤول نهاد نمايندگي ولي فقيه در سپاه کريلاي مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام مختار نظری، مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا امروز در جمع خبرنگاران با بیان این که بسیج میراث ماندگار امام راحل است، اظهار داشت: نهال این مجموعه عظیم انسانی در جامعه از سوی رهبر کبیر انقلاب اسلامی غرس شده است.

 

وی ادامه داد: بسیج تبدیل به درخت تنومندی شده است که شعاع آن را در اقصی نقاط کشور به صورت محسوس مشاهده می‌شود.

 

حجت الاسلام نظری با بیان این که بسیج نماد قدرت و اقتدار ملت ایران و ثمره انقلاب است، تصریح کرد: بسیج چنان قدرتی را از خود به نمایش گذاشت که دیگر هیچ قدرتی جرات تهاجم به این کشور را ندارد.

 

وی با بیان این که به برکت این ظرفیت عظیم انسانی مسؤولان در مجامع بین‌المللی با قدرت از مواضع نظام جمهوری اسلامی دفاع می‌کنند که تمام اهداف و ترفندهای دشمن را خنثی می‌کند، بیان داشت: فعالیت‌های بسیج در حد دفاع نظامی نیست، بسیج در مباحث فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و علمی نیز وارد شده است.

 

این مسؤول با تاکید بر این که بسیج در مقابله با تهاجم فرهنگی مأموریت خطیری برعهده دارد، یادآور شد: ورود بسیج به بخش‌های مختلف انقلاب اسلامی سبب شد برابر تهاجماتی که دشمن بر علیه کشور به کار می‌گیرد بسیج در موازات آن به خنثی سازی شیوه‌های تهاجمی دشمن می‌پردازد.

 

مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران به تحریم‌های اقتصادی که از سوی دشمن بر کشور تحمیل شده است، اشاره کرد و گفت: دشمن با ایجاد جنگ روانی توام با تحریم‌های اقتصادی قصد تضعیف روحیه مردم را در کشور دارد.

 

حجت الاسلام نظری متذکر شد: بسیج در مقابله با جنگ روانی دشمن باید ایفای نقش کند و با ایجاد روحیه در بین مردم ولایت‌مدار کشور در مقابل با تهاجم دشمن به ایستد.

 

وی با اشاره به این که در بخش اقتصاد مقاومتی بسیج باید همگام با منویات رهبری حرکت کند، خاطر نشان کرد: بسیج در حوزه اقتصادی، آنجا که دشمن نفوذ کرده و قصد آسیب رساندن به کشور را دارد بسیج با الهام از عاشورا در برابر خاسته‌های بیگانگان و استکبار جهانی مقابله می‌کند.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا همچنین یکی از مهم ترین رسالت های امروز روحانیت را پاسداری از نظام اسلامی دانست و گفت: روحانیت باید با آگاهی و بصیرت جامعه را از توطئه های دشمنان آگاه سازد.

 

وی با اشاره به این که طلاب و روحانیان رسالت سنگینی در حفظ ارزش های دینی و انقلابی بر عهده دارند، گفت: خوشبختانه روحانیت آگاه و بصیرت در سه دهه اخیر همواره در مسیر آرمان ها و ارزش های اسلامی و انقلابی گام برداشته است.

 

وی با بیان این که رسالت روحانیت در دو بعد جهاد علمی و مبارزات سیاسی و اجتماعی است، افزود: روحانیت همه سختی ها و مشکلات را به جان خریده و برای اعتلای اسلام همیشه در میدان مبارزه حضور داشته است.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با اشاره به این که حضور روحانیت در همه انقلاب های مردمی بر علیه استعمار و استکبار پررنگ بوده است، ادامه داد: جریان مشروطه یکی از عرصه های حضور روحانیت بوده است.

 

وی با اشاره به این که نقش آفرینی روحانیت در انقلاب اسلامی نبود، انقلاب مردمی ملت ایران به نتیجه نمی رسید و در صورت نتیجه بخش بودن در مدت کوتاهی با شکست مواجه می شد، خاطرنشان کرد: رهبری های امام راحل و پیشتازی روحانیت نبض هدایت جامعه بوده است.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا یکی از مهم ترین رسالت های امروز روحانیت را پاسداری از نظام اسلامی دانست و تصریح کرد: امروز همه تلاش دشمنان برای تضعیف نظام به کار گرفته شده که روحانیت با شناسایی توطئه های دشمنان هشدارهای لازم را به جامعه دهد./950/پ202/ب

ارسال نظرات