۱۹ آبان ۱۳۹۱ - ۲۱:۰۴
کد خبر: ۱۴۶۱۲۲
امام جمعه آمل:

رفتار مسؤولان روزنه ورود توطئه‌های دشمن قرار نگیرد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه آمل با بیان این که مسؤولان باید وحدت و همدلی را سرلوحه امور خود قرار دهند، گفت: باید روزنه‌هایی که امکان ورود و حرکت دشمن در آن وجود دارد بسته شود تا دشمنان قسم خورده نظام نتوانند کوچک‌ترین استفاده نادرستی را از برگزاری انتخابات داشته باشند.
حجت الاسلام رحماني، امام جمعه آمل

حجت الاسلام محمدعلی رحمانی آملی، امام جمعه آمل، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل با بیان این که مسؤولان باید وحدت و همدلی را سرلوحه امور خود قرار دهند، گفت: اختلاف و تفرقه نباید در بین مسؤولان نظام به وجود آید و باید همگان با عزمی راسخ به خدمت بپردازند.

 

وی با اشاره به این که در شرایطی که در تحریم‌های اقتصادی دشمنان قرار داریم همه باید هوشیار و آگاه بوده و به وظایف خود به بهترین شکل ممکن جامه عمل بپوشانند، بیان داشت: مسؤولان به خصوص سران سه قوه باید از هر فرصتی برای رفع مشکلات مردمی و تسهیل معیشت مردم بهره گیرند.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی با بیان این که اختلاف‌های بین مسؤولان نباید به بدنه جامعه کشیده شود و باید آنان این امور را با مصلحت اندیشی  برطرف کنند، خاطرنشان کرد: امروز کشورمان بیش از هر زمانی به وحدت نیازمند است تا بتواند مسیر توسعه را با قوت بپیماید و بر تحریم‌های دشمنان نظام فائق آید.

 

استاد حوزه علمیه آمل با تأکید بر این که اختلاف و تفرقه  نباید بین مسؤولان نظام وجود داشته باشد، گفت: وحدت و همدلی رکنی اساسی برای دستیابی به اهداف و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی است که همگان باید به آن توجه ارزنده‌ای داشته باشند.

 

امام جمعه آمل با بیان این که در شرایط کنونی که در آستانه انتخابات قرار داریم همه مسؤولان باید تنها به خدمت‌گذاری فکر کرده و از ورود زود هنگام به مسأله انتخابات خودداری کنند، گفت: باید روزنه‌هایی که امکان ورود و حرکت دشمن در آن وجود دارد بسته شود تا دشمنان قسم خورده نظام نتوانند کوچک‌ترین استفاده نادرستی را از برگزاری انتخابات داشته باشند.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی با تأکید بر این که حرکت در مسیر ولایت سبب سعادت زندگی مردم شده و آنان را به مراتب والا می‌رساند، یادآورشد: حرکت حول محور ولایت فقیه و پیروی از رهنمودهای ارزنده ایشان به عنوان نسخه ای شفابخش برای مسؤولان و مردم است که باید نسبت به این مسأله والا آگاهی و هوشیاری لازم وجود داشته باشد.

 

وی در پایان با تأکید بر این که آنچه سبب عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی شده است، پیروی از رهنمودهای ارزنده رهبر معظم انقلاب است، خاطرنشان کرد: مدیران باید تلاش کنند تا بر ولایت‌مداری خود افزوده و در این راستا اهتمام شایسته‌ای داشته باشند./950/ت302/س 

ارسال نظرات