۱۸ آبان ۱۳۹۱ - ۰۱:۰۶
کد خبر: ۱۴۵۹۱۳

تولید برنامه ملکوت هشتم در مرکز خراسان رضوی

خبرگزاری رسا ـ برنامه ترکیبی ملکوت هشتم در 52 قسمت 25 دقیقه ای در شبکه استانی سیمای خراسان رضوی تهیه شد.
اخبار کوتاه

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی صداو سیمای خراسان رضوی، این برنامه با هدف ترویج و تبیین فرهنگ رضوی و آشنایی مردم و زائران با برکات و آداب زیارت امام رضا(ع)  و ترویج الگوگیری از زندگی امام رضا به روی آنتن می رود.

 

در این برنامه که شروع آن با صلوات خاصه امام رضا(ع) است، سعی شده  ضمن ترویج فرهنگ رضوی و زیارت امام رضا(ع)، زائران  با آداب و سیره عملی حضرت آشنا شوند و خدماتی که در جهت رفاه زائران انجام می شود به تصویر کشیده شود. این جذابیت ها با معرفی هنرمندان و شاعران و موزه آستان قدس رضوی در برنامه بیشتر می شود.

 

عباس غلامپور تهیه کننده، رضا سالار طراح و  کارگردان، محمد قربانی تصویر و نور، حسین شهسوار پور صدابردار، یگانه پور دستیار فنی، حجت الاسلام علی محمد کاظمیان پور کارشناس مذهبی و  رضا خوراکیان مشاور محتوایی از عوامل این برنامه هستند.

 

 

تقدیر از مدیر کل صدا و سیمای خراسان رضوی برای تولیداتی با مضامین فرهنگ رضوی

 سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مشهد از تولید کنندگان آثار دهمین جشنواره بین المللی امام رضا(ع) و پیشگامان این جشنواره در تشریح فرهنگ رضوی تجلیل کرد.

 

 وی  از حجت الاسلام والمسلمین علی نهاوندی مدیر کل صدا و سیمای خراسان رضوی با اهداء لوح تقدیر و تندیس جشنواره برای تهیه  تولیداتی  با مضامین  فرهنگ رضوی  در شبکه استانی قدردانی کرد. 

 

در این جشنواره از آثار تولیدی دهمین جشنواره فرهنگی و هنری بین المللی امام رضا از جمله مستند جاده ولایت و نماهنگ رضوی از صدا و سیمای خراسان رضوی رونمایی شد.

 

گفتنی است، فعالان رسانه ای  صدا و سیمای خراسان رضوی به عنوان خادمین  رسانه ای امام رضا (ع ) با تولیدات متعدد و متنوع رادیویی، تلویزیونی و خبری درخصوص ترویج فرهنگ رضوی و عشق و ارادت به ساحت مقدس حضرت امام رضا(ع) از جمله برنامه زمزمه ارادت و سلام آقا صبح هنگام و شب هنگام و انعکاس شور و هیجان مردم در مناسبت های مختلف از بارگاه منور ملکوتی حضرت رضا (ع) در پایتخت معنوی جهان اسلام  تمامی هم و غم خود را به داشتن شبکه ای رسانه ای با برند رضوی معطوف می دارند.

  
همایش تاثیر اندیشه های کلامی در سلامت روان

 به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی مدرسه علمیه اسلام شناسی حضرت زهرا(س) مشهد، گروه علمی کلام معاونت پژوهش مدرسه علمیه اسلام‌شناسی حضرت زهرا(س) با همکاری معاونت فرهنگی مدرسه  و به منظور  تبیین کاربردی اصول عقاید در زندگی روزمره وتجلیل از صاحبان آثار برتر، همایشی با عنوان « تاثیر اندیشه های کلامی در سلامت روان» برگزار می کند.

 

بر اساس این گزارش، از میان 120مقاله رسیده در این زمینه، سه مقاله برگزیده شده است و خلاصه سایر مقالات نیز در کتاب همایش به چاپ خواهد رسید.

 

گفتنی است، این همایش هجدهم آبان ساعت13 با حضور خانم دکتر نیلچی زاده در محل سالن اجتماعات مدرسه اسلام شناسی برگزار می شود.

 

برگزاری دور جدید کارگاه تربیت مشاور دینی 

 دور جدید کلاس های تربیت مشاور دینی کانون فارغ التحصیلان مدرسه علمیه اسلام شناسی حضرت زهرا(س) با موضوع اعتیاد و قرص های روان گردان برگزار خواهد شد.

 

خانم نادری، مسوول کانون فارغ التحصیلان مدرسه علمیه اسلام شناسی با اعلام این خبر افزود: موضوع آشنایی با اعتیاد و قرص های روان گردان در ادامه جلسات کارگاه تربیت مشاور دینی ، ویژه اعضای این کانون از هجدهم آبان ساعت 8 تا 12 در محل کانون فارغ التحصیلان ساختمان 902 مدرسه علمیه اسلام شناسی برگزار خواهد شد.

 

برگزاری کارگاه تربیت مربی و داور قرآن

وی همچنین از برگزاری «کارگاه تربیت مربی و داور قرآن» از سوی کانون فارغ التحصیلان مدرسه خبر داد و افزود: این کارگاه ویژه مبلغان و فارغ التحصیلان و دانشجویان است و علاقه مندان می توانند برای ثبت نام با شماره تلفن های 8552790 و 09159174651 تماس بگیرند.

 

نادری یادآور شد: علاقه مندان پس از ثبت نام بایستی در مصاحبه ورودی شرکت کنند./930/پ203/ب

ارسال نظرات