۰۶ آبان ۱۳۹۱ - ۱۲:۱۷
کد خبر: ۱۴۴۵۰۹
امام جمعه آمل:

قطع شبکه‌های برون‌مرزی ایران مانع گسترش گفتمان انقلاب اسلامی نمی‌شود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه آمل با اشاره به این که امروز گفتمان انقلاب اسلامی در عرصه جهانی نهادینه شده است، تصریح کرد: ملت های آزاده دنیا نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را الگوی خود قرار داده اند.
حجت الاسلام رحماني، امام جمعه آمل

حجت الاسلام محمدعلی رحمانی آملی، امام جمعه آمل، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل با بیان این که تقوا تضمین کننده سعادت دنیوی و اخروی انسان شود، گفت: انسان باید تلاش کند تا تقوا را به بهترین شکل ممکن در وجود خود نهادینه شود.

 

وی با اشاره به این که انسان باید پیشقدم در امور خیر باشد و در راه رضای حضرت حق گام بردارد، بیان داشت: انسان باید حد و مرز خود را به درستی بشناسد تا ظواهر زندگی او را فریب نداده و از خط مستقیم خارج نکند.

 

استاد حوزه علمیه آمل با تأکید بر این که ظلمت از بین می‌رود و آنچه همیشه باقی خواهد ماند عدالت و رحمت است، خاطرنشان کرد: خداوند متعال به هیچ بنده‌ای ظلم نمی‌کند و با لطف خود برای او بهترین امور را رقم می زند.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی با بیان این که اگر انسان ظلم و ستم را از سر آگاهی انجام دهد سبب آن خواهد شد تا وجودش به یک ظلمت‌کده تبدیل شود، گفت: زمان به سرعت در حال سپری است که انسان باید توجه کند تا بهترین ره توشه را برای خود ذخیره کند.

 

امام جمعه آمل با اشاره به این که آنچه انسان امروز را اذیت می کند نفس درون او است که که باید در راستای تهذیب آن بکوشد، یادآور شد: وسوسه های شیطانی همیشه وجود داشته و وجود خواهد داشت که انسان باید سعی کند تا درصدد مقابله با آن برآید تا روح او تحت الشعاع گناهان قرار نگیرد.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی با بیان این که حرکت در مسیر ولایت سبب سعادت زندگی انسان می‌شود، گفت: اگر از رهنمودهای رهبری فاصله بگیریم آن روز اول بیچارگی ما خواهد بود که بدین منظور باید با وحدت حول محور ولایت فقیه در راه اعتلای آرمان‌های والای انقلاب اسلامی بکوشیم.

 

استاد حوزه علمیه آمل با تأکید بر این که آنچه امروز موجب عزت و اقتدار ملت ایران در سراسر جهان شده است حرکت در مسیر ولایت است، بیان داشت: همه ما وظیفه داریم با پیروی از مسیر ولایت در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت که سند ارزنده انقلاب اسلامی می باشد تلاش والایی را از خود ارائه کنیم.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی با بیان این که ایادی استکبار جهانی نمی خواهند تا صدای ملت ایران به گوش جهانیان برسد، گفت: آنها از یک طرف می‌آیند شبکه‌های تلویزیونی ما را از دید مخاطبان جهانی قطع می‌کنند و از سوی دیگر می‌آیند دم از آزادی بیان می‌زنند و آنچه درک می کنند آن است که آنان تنها به دنبال خاموشی عدالت و پیمودن نقشه های شیطانی خود است.

 

وی با اشاره به این که امروز گفتمان انقلاب اسلامی در عرصه جهانی نهادینه شده است، تصریح کرد: ملت‌های آزاده دنیا نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را الگوی خود قرار داده‌اند.

 

امام جمعه آمل با بیان این که تلاش نظام سلطه برای انزوای نظام مقدس جمهوری اسلامی با شکست روبه‌رو شده است، بیان داشت: غرب نمی‌تواند با قطع شبکه‌های ماهواره‌ای ایران اسلامی مانع از رساندن پیام انقلاب به دیگر ملت‌های دنیا شود.

 

حجت الاسلام رحمانی با اشاره به این که سلطه‌گران از نقش نظام اسلامی در عرصه جهانی هراسان هستند، بیان داشت: آنها همه توان و سرمایه خود را در جهت تضعیف نظام دینی به کار گرفته اند که با عنایت‌های الهی شکست خورده‌اند./950/ت302/س

ارسال نظرات