۰۵ آبان ۱۳۹۱ - ۱۱:۱۰
کد خبر: ۱۴۴۴۶۹
آیت الله امامی کاشانی:

غلبه بر تحریم نیازمند وحدت مسؤولان و بهره گیری صحیح از منابع داخلی است

خبرگزاری رسا ـ خطیب نماز جمعه عید سعید قربان، با تاکید بر تکیه به منابع داخلی و بهره گیری درست از آن برای مقابله با تحریم دشمنان و حل مشکلات، مسؤولان را به حفظ وحدت فراخواند و از آنان خواست تمام توان خود را برای حل مشکلات بکارگیرند.
 آيت الله امامي کاشاني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله محمد امامی کاشانی خطیب نماز عید قربان تهران، در خطبه های نماز عید قربان، با تبریک این عید سعید، خاطرنشان کرد: قربان درس های فراوانی دارد که مهم ترین آن درس فداکاری و ایثار است، عید قربان عید امتحان الهی است و همه باید بدانیم در معرض امتحانات بسیاری قرار داریم. 
 
آیت الله امامی کاشانی یادآورشد: خداوند برخی از انسان ها را با نعمت و دادن مال و ثروت امتحان می کند و عده ای را نیز با گرفتاری و نقمت، اما نکته مهم این است که انسان در هر حال از امتحانات الهی سربلند بیرون آید.
 
وی در ادامه سخنان خود امت اسلام را بیش از هر زمانی نیازمند وحدت و اتحاد دانست و با بیان این که کنگره حج نماد وحدت امت اسلام به شمار می رود، گفت: امت اسلام باید در مقابل اقدامات خصمانه دنیای کفر و استکبار متحد باشد.
 
خطیب نماز عید قربان وحدت در داخل کشور را نیز مهم ارزیابی کرد و گفت: با وحدت و یکی بودن می توانیم بسیاری از مشکلات را حل کنیم و باید قدر این نظام که خون بهای هزاران شهید و فداکاری های بسیار است را بدانیم و در راستای حفظ آن بکوشیم. 
 
آیت الله کاشانی مسؤولان کشور را به حل مشکلات توصیه کرد و ابراز داشت: کشور ما منابع مادی، طبیعی و انسانی بسیاری دارد و با بهره گیری درست از آن می توان بر مشکلات مهمی همچون گرانی و بیکاری فائق آمد.
 
خطیب نماز عید سعید قربان تهران با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری و تاکید ایشان بر حمایت از تولید ملی و سرمایه و کار ایرانی، از مسؤولان خواست برای تحقق این شعار مهم بیش از پیش تلاش کنند.
  
خطیب نماز عید قربان تهران با تاکید بر این که با تکیه به منابع داخلی می توان به خوبی در مقابل تمامی تحریم ها ایستاد، یادآورشد: دشمنان به خیال خام خود تصور می کنند با تحریم ها و فشار به ایران می توانند کشور را دچار مشکل کنند، اما به فضل الهی با هوشیاری و تدبیر این توطئه نیز خنثی می شود.
 
آیت الله امامی کاشانی خواستار بهره گیری مسؤولان از فرصت ها برای حل مشکلات کشور شد، گفت: تمامی مسؤولان وظایف خود را به خوبی انجام دهند و برای خدا مشکلات را حل کنند./924/پ202/ج
 
ارسال نظرات