۲۶ مهر ۱۳۹۱ - ۰۸:۳۰
کد خبر: ۱۴۳۰۱۰
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران:

فشارهای اقتصادی ذره‌ای از ولایت‌مداری ملت ایران نمی‌کاهد

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به حضور مردم و جوانان خراسان شمالی در استقبال از رهبر معظم انقلاب بیان داشت: فشارهای اقتصادی نمی تواند ذره ای از ولایت مداری ملت ایران را کاهش دهد.
حجت الاسلام ناصر شکريان، مدير کل تبليغات اسلامي مازندران،

حجت‌الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری به سفر یک هفته ای رهبر معظم انقلاب به استان خراستان شمالی اشاره کرد و بیان داشت: سخنان معظم له در این استان، نشان از اقتدار، تدبیر و اشراف کامل ایشان بر مسائل ایران و جهان است.

 

وی حضور پرشور مردم در استقبال از رهبر معظم انقلاب را ولایتمداری ملت عنوان کرد و افزود: ملت ایران اسلامی و مسلمانان آزاده جهان گوش به فرمان رهبری هستند چرا که به درایت، دلسوزی و ولایت ایشان پی برده‌اند و هر روز بر تعداد آنها افزوده می‌شود.

 

حجت الاسلام شکریان سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با اقشار مختلف مردم خراسان شمالی را راهگشای مشکلات کشور عنوان کرد و بیان داشت: در این دیدارها ایشان به مسائل مختلف، اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی پرداختند که هر کدام می‌تواند منشوری جامع و کامل برای مسؤولان کشور باشد.

 

عضو شورای فرهنگ عمومی استان مازندران اظهار داشت: دشمنان اسلام با پی‌بردن به نقش ولایت فقیه در جهان اسلام با استفاده از انواع دروغ‌ها و ایجاد فتنه‌های مختلف درصدد از بین بردن این اصل مهم هستند؛ اما هر بار با هوشیاری و دقت نظر ملت ایران اسلامی و درایت مقام معظم رهبری به هدف خود نمی رسند.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران تصریح کرد : امروز جمهوری اسلامی ایران به پشتوانه رهبری مدبرانه حضرت آیت الله خامنه ای و هوشیاری و بصیرت اقشار مختلف جامعه و مسؤولان خدمتگزار به‌عنوان یک کشور تأثیر گذار منطقه و جهان به شمار می‌رود و در عناوین مختلف علمی و تکنولوژی رتبه‌های برتر جهانی را به خود اختصاص داده است.

 

وی یادآورشد: ایران اسلامی اکنون به واسطه همین قدرت الهی خود در مرحله جدیدی قرار گرفته است که ملت با هوشیاری و با اجرای رهنمودهای رهبری این مرحله را پشت سر خواهد گذاشت.

 

وی با بیان این که استراتژی امروز دشمنان علیه ایران اسلامی فشارهای اقتصادی است، گفت: نظام سلطه باید بداند ملت ایران زیر بار فشار تحریم ها نیز از آرمان های خود دست نخواهند کشید./950/ت302/س

ارسال نظرات