۲۴ مهر ۱۳۹۱ - ۲۱:۳۶
کد خبر: ۱۴۲۸۳۱
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

تحریم ها بر حرکت رو به رشد انقلاب اسلامی بی اثر است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان این که ملت ایران اسلامی با ایستادگی، هوشیاری و وحدت کلمه تحریم ها و مشکلات را پشت سر خواهند گذاشت، گفت: تحریم ها اثری در حرکت رو به رشد انقلاب اسلامی خواهد داشت.
حجت الاسلام و المسلمين مختار امينيان، نماينده مردم گيلان در مجلس خبرگان رهبري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت الاسلام و المسلمین مختار امینیان، نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری امروز در دیدار استاندار گیلان با اشاره به تلاش همه جانبه غرب برای تضعیف نظام اسلامی، گفت: وحدت و همدلی مهم ترین سد در برابر هجمه های دشمنان در شرایط فعلی است.

 

وی همچنین به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی اشاره کرد و گفت: باید از کارآفرینان به منظور تقویت تولید داخلی حمایت شود.

 

امام جمعه آستانه اشرفیه با بیان این که ملت ایران اسلامی با ایستادگی، هوشیاری و وحدت کلمه تحریم ها و مشکلات را پشت سر خواهند گذاشت، ادامه داد: تحریم ها در حرکت پیشرونده انقلاب اسلامی بی اثر خواهد بود.

 

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری، مردم را صاحبان اصلی انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: مسؤولان باید از فرصتی که برای خدمت‌گذاری در اختیار آنها قرار داده شده است در رفع کمبودها در کشور تلاش کنند.

 

وی خدمت‌گذاری بی منت را وظیفه اصلی مدیران در جامعه اسلامی دانست و بیان داشت: حرکت در مسیر الهی، ولایت فقیه، حفظ ارزش های حاکم بر نظام و خدمت به مردم باید رویکرد اصلی نمایندگان مجلس باشد.

 

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که مدیران باید از فرصتی که در اختیار آنها قرار داده شده درجهت رفع مشکلات مردم گام بردارند، ادامه داد: مدیر در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باید خدمت گزار مردم باشد.

 

حجت الاسلام و المسلمین امینیان، ملت ایران را صاحبان اصلی این انقلاب عظیم دانست و با بیان این که مردم کشورمان در بیش از سه دهه اخیر در همه عرصه ها حضوری با صلابت داشتند، خاطرنشان کرد: این ملت در دفاع از انقلاب، آرمان های امام راحل و مقام معظم رهبری پیشگام تر از همگان بوده اند.

 

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به تلاش شبانه روزی دشمنان برای تضعیف و انزوای نظام مقدس جمهوری اسلامی، این تلاش ها را بی فایده خواند و گفت: ملت ولایت مدار ایران اسلامی با صلابت تر از گذشته از این انقلاب و آرمان های امام و رهبری دفاع خواهند کرد.

 

امام جمعه آستانه اشرفیه، حضور در صحنه مردم را یکی از مهم ترین دلایل هراس دشمنان از ایران اسلامی دانست و ادامه داد: سلطه گران می دانند ملت ایران با همه توان خود در برابر توطئه های شوم آنها ایستادگی خواهند کرد و اجازه کوچکترین تحرک را به آنها نخواهند داد.

 

حجت الاسلام والمسلمین امینیان با اشاره به این که شرایط امروز ایران اسلامی با سی سال پیش بسیار متفاوت است، اضافه کرد: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به عنوان کشوری مقتدر در جهان به عنوان یک الگو بارز مورد توجه کشورها است.

 

کیهان هاشم نیا، استاندار گیلان، در ادامه با بیان اینکه گیلان همواره به داشتن علمای گرانقدر و تأثیر گذار در جهان اسلام مفتخر است، گفت: مسئولان همواره در مسیر خدمت به مردم نیازمند رهنمودهای علما هستند./950/پ202/س

ارسال نظرات