۲۱ مهر ۱۳۹۱ - ۰۸:۲۱
کد خبر: ۱۴۲۳۹۵

غبار روبی بین‌الحرمین مدینه با اشک عاشقان

خبرگزاری رسا ـ مراسم معنوی دعای کمیل با حضور شکوهمند موحّدان و عاشقان حضرت معبود و زائران ارجمند ایران اسلامی در جوار مسجد شریف حضرت نبوی‌«ص» و در کنار قبرستان مظلوم بقیع برگزار شد.
نجواي نخستين ترنم کميل در مدينه منوره

به گزارش خبرگزاری رسا، مراسم دعای روحبخش کمیل با حضور باشکوه زائران ایرانی خانه خدا، در بین الحرمین در جوار بارگاه نبی مکرم اسلام (ص) با نظم و یکپارچگی خاصی برگزار شد.

این مراسم معنوی با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین قاضی عسکر، حجت الاسلام سید احمد موسوی، نمایندگان بیوتات مراجع عظام تقلید و سفیر جمهوری اسلامی ایران در عربستان و بیش از 13 هزار زائر ایرانی با نظم و یکپارچگی خاصی برگزار شد.

این مراسم راس ساعت 21 و 30 دقیقه به وقت محلی با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید آغاز شد، قاری دعای کمیل آقای غلامرضا زاده بود. در ادامه، مداحان اهل بیت (ع) به مدح و منقبت رسول الله و ائمه مظلوم بقیع پرداختند.

پس از برگزاری دعای کمیل حجت‌الاسلام والمسلمین قاضی عسکر نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج جمهوری اسلامی با دعا برای عزت اسلام و مسلمین و حل مشکلات جهان اسلام، ظهور حضرت حجت(عج)، آرزوی سلامتی برای رهبر معظم انقلاب و مراجع تقلید و جوانان برومند ایران زمین این مراسم را پایان داد.

زائران ایرانی در حج امسال، 4 نوبت در مدینه منوره دعای روحبخش کمیل می خوانند که دومین مراسم هفته آینده در بین الحرمین برگزار می شود و 2 نوبت دیگر بعد از موسم حج و بازگشت حجاج مدینه بعد از مکه برپا خواهد شد. /917/د102/ن

ارسال نظرات