۱۹ مهر ۱۳۹۱ - ۱۸:۴۸
کد خبر: ۱۴۲۰۹۱
بازتاب سخنان مقام معظم رهبری در بجنورد(11)؛

روزنامه الانتقاد لبنان: امام خامنه ای از جوانان حاضر در صحنه به عنوان نقطه قوت ایران نام برد

خبرگزاری رسا ـ روزنامه الانتقاد لبنان در پوشش سخنان مقام معظم رهبر در بجنورد تاکید کرد که ایشان از جوانان به عنوان نقطه قدرت جمهوری اسلامی ایران نام بردند.
سخنراني رهبر معظم انقلاب در ورزشگاه تختي بجنورد

 

به گزارش خبرگزاری رسا، روزنامه الانتقاد لبنان در پوشش سخنان صبح امروز حضرت آیت الله خامنه ای در جمع کثیری از مردم بجنورد، نوشت: حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به ایستادگی چهره به چهره ملت ایران در برابر دشمنان خصوصا شبکه خطرناک و خبیث صهیونیستی، تاکید کرد که دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی در ایران در برابر مردم این کشور ایستاده و نسبت به این ملت کینه در دل دارند.

 

سایت این روزنامه افزود: امام خامنه ای همچنین تحریم علیه تهران را غیرمنطقی خواند و اظهار داشت که این تحریم یک نوع جنگ علیه ایران است، اما دشمنان که بارها مغلوب ملت ایران شده اند بار دیگر از این ملت شکست خواهند خورد.

 

الانتقاد ادامه داد: حضرت آیت الله خامنه ای در پاسخ به سوء استفاده غرب از مشکلات کنونی اقتصاد ایران، تصریح کرد که ملت های اروپایی در بسیاری از کشورها در حال تظاهرات هستند و مشکلات آنان در برابر مشکلات ایران چند برابر بوده و اقتصاد آنان نیز به سوی شکست و رکود گام برمی دارد.

 

این روزنامه لبنانی تاکید کرد: ایشان همچنین مشکلات اقتصادی را سبب بروز مشکلاتی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا دانسته و خاطر نشان ساخت که دشمنان باید بدانند جمهوری اسلامی از این مشکلات عبور کرده و حسرت بر دل آنان باقی خواهد ماند.

 

سایت روزنامه الانتقاد اظهار داشت: امام خامنه ای از جونان فعال و حاضر در صحنه های مختلف علمی و تکنولوژی و اجتماعی و حماسه دفاع مقدس به عنوان عامل قدرت ایران یاد کرد و اظهار داشت که ایران در ثبات سیاسی قرار دارد و به سوی پیشرفت های بیشتر گام برمی دارد.

 

الانتقاد در پایان بیان داشت: رهبر انقلاب اسلامی ایران تاکید کرد که تمدن ایران با تمدن غرب که همه مسائل را بر اساس مادی و سرمایه داری و نظامی می بیند، تفاوت دارد و به پیشرفت بر اساس موازین اسلامی که مبتنی بر اخلاق و علم و عدالت اجتماعی و اقتصادی و استقلال سیاسی است، اهتمام می ورزد./980/ب901/ک

ارسال نظرات