۰۹ مهر ۱۳۹۱ - ۱۷:۵۷
کد خبر: ۱۴۰۶۸۴
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

مسؤولان و فعالان عرصه مهدویت از فعالیت های حاشیه ای پرهیز کنند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه شهرکرد با بیان این که مسؤولان و فعالان عرصه مهدویت از فعالیت های حاشیه ای پرهیز کنند افزود: اعضا و مسؤولان بنیاد مهدویت از کارهای کوچک که چندان قابل توجه نیست پرهیز کنند و تمام هم و غم خود را بر آموزش متمرکز کنند.
حجت الاسلام و المسلمين نکونام

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در چهارمحال و بختیاری، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، پیش از ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه مدیرکل بنیاد مهدویت چهارمحال و بختیاری با اشاره به اسلام ستیزی اردوگاه غرب علیه اسلام و مسلمانان ابراز داشت: باید با تمام توان خود غبار هایی که دشمنان بر آسمان اسلام ایجاد کرده اند را پاک سازی کنیم.

رییس شورای حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری به مسؤولیت سنگین بنیاد مهدویت در چهارمحال و بختیاری اشاره کرد و ادامه داد: تبیین و هدایت مردم نسبت به خورشید تابان هستی، حضرت مهدی موعود(عج) از ضروریات است که باید مورد توجه قرار گیرد.

امام جمعه شهرکرد با بیان این که مسؤولان و فعالان عرصه مهدویت از فعالیت های حاشیه ای بپرهیزند، افزود: اعضا و مسؤولان بنیاد مهدویت از فعالیت های کوچک که چندان قابل توجه نیست پرهیز کنند و همه توان خود را در جهت مسأله آموزش متمرکز کنند.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام اظهار داشت: با تربیت و آموزش گروه های مختلف می توان دوره های آموزشی زیادی را برای نسل های مختلف جامعه برنامه ریزی کرد و جامعه را در مقابل دشمنان و انحرافات واکسینه کرد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری تأثیر کلاس ها و دوره های آموزشی را بسیار مفید دانست و عنوان کرد: با توجه به این که ویژگی اصلی کلاس ارتباط دوطرفه استاد و شاگرد است تأثیرش به مراتب از کتاب و نشریه بیشتر است.

امام جمعه شهرکرد تأثیر فعالیت های بنیاد مهدویت را بسیار عمیق دانست و گفت: اعضای بنیاد، تربیت مربیان ماهر و توسعه آنها و برطرف کردن شبهات در قالب کلاسهای تخصصی را در اولویت برنامه های خود قرار دهند.

در بخش دیگری از این مراسم دریس، مسؤول امور شهرستانهای بنیاد مهدویت کشور، 95 درصد از فعالیت های بنیاد را آموزش دانست و گفت: بالغ بر 300 طلبه فاضل فارغ التحصیل مرکز تخصصی مهدویت در کشور فعالیت می کنند.

 دریس همچنین از یک دوره 156 ساعته ویژه طلاب سطح دو به بالا خبر داد و اظهار امیدواری کرد که استان چهارمحال و بختیاری جزء استانهای مطلوب کشوری در مسأله مهدویت باشد.

در پایان نیز از زحمات حجت الاسلام و المسلمین شیری تقدیر و تشکر و حجت الاسلام و المسلمین اروجی به عنوان مسؤول جدید بنیاد معرفی شد./9461/پ202/ع

ارسال نظرات