۰۴ مهر ۱۳۹۱ - ۱۱:۴۳
کد خبر: ۱۴۰۰۴۸
با حضور جانبازان عرصه رسانه؛

مراسم تجلیل از ایثارگران رسانه برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ مراسم تجلیل از ایثارگران رسانه با حضور جانبازان این عرصه در سالن کنفرانس رودکی برج میلاد تهران برگزار شد.
تجليل از ايثارگران رسانه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم تجلیل از ایثارگران رسانه شامگاه شب گذشته، با حضور جانبازان این عرصه و با سخنرانی دکتر عبدالرضا عزیزی، رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، سرکار خانم کاوه، خواهر شهید محمود کاوه در سالن کنفرانس رودکی برج میلاد تهران برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، دکتر عزیزی در سخنانی با اشاره به حضور جانبازان عرصه رسانه در 8سال جنگ تحمیلی و حضور فعال در عرصه‌های انقلابی کنونی تصریح کرد: اعتقاد به ولایت مطلقه فقیه و دفاع از اسلام باعث شد رزمنده‌ها به ندای امام راحل(ره) لبیک بگویند و جان خود را فدای انقلاب و اسلام کنند و همان طور که در همه عرصه‌های انقلاب حضور فعال داشتند، در این 33سال همواره پشتیبان ولایت فقیه و آماده دفاع از کشور بودند و با وجود تحریم‌ها، همیشه برای پیشرفت کشور آمادگی دارند.

رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از تغییر قانون اشتغال برای جانبازان خبر داد و در ادامه گفت: در ماده 50 برنامه چشم انداز، برنامه‌ای برای اشتغال جانبازان در نظر گرفته شده که این قانون اصلاح شده و قرار است چهارشنبه در صحن علنی مجلس در اولویت رسیدگی قرار بگیرد.

در ادامه، سرکار خانم کاوه با ابراز خرسندی از حضور در جمع جانبازان اظهار داشت: بنده وقتی در کنار شما جانبازان گرامی حضور پیدا می‌کنم،‌ شهید کاوه را حاضر و ناظر بر این جلسات می‌بینم.

در این مراسم برخی از جانبازان عرصه رسانه به بررسی مشکلات و درخواست‌های بین المللی جانبازان در عرصه رسانه پرداختند.

گفتنی است در پایان این مراسم، از جانبازان عرصه رسانه تجلیل شد./958/پ203/ص

ارسال نظرات