۰۱ مهر ۱۳۹۱ - ۱۷:۵۳
کد خبر: ۱۳۹۷۵۶
4 مهرماه؛

خدام رضوی وارد خوزستان می شوند

خبرگزاری رسا ـ استقبال از کاروان خدام رضوی از چهارم مهرماه ساعت 18 از مسجد آیت الله جزایری آغاز و تا هفتم مهرماه به مدت 4 روز در شهرهای آبادان، شوشتر، ماهشهر، بهبهان و رامشیر برگزار می شود.
کاروان خدام حرم رضوي در اهواز حجت الاسلام عباس شيرواني، مسؤول فرهنگي جشن هاي زير سايه خورشيد در خوزستان

حجت الاسلام عباس شیروانی، مسؤول فرهنگی جشن های زیر سایه خورشید در خوزستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به حضور خدام رضوی در استان خوزستان ابراز داشت: سه شنبه چهارم مهر ماه سال جاری در نخستین روز از جشن زیر سایه خورشید در استان، 5 نفر از خادمان رضوی پس از ورود به اهواز در خیابان امام خمینی(ره) مورد استقبال مردم ولایتمدار خوزستان قرار می گیرند.

حجت الاسلام شیروانی از حضور خدام حرم رضوی در بیمارستان های اهواز خبر داد و تصریح کرد: این خدام در تاریخ ششم مهرماه در بیمارستان شفا و امام خمینی(ره) حضور خواهند یافت.

مسؤول فرهنگی جشن های زیر سایه خورشید در خوزستان، جشن ملی دخترانه را از دیگر برنامه های کاروان خدام رضوی برشمرد و افزود: این جشن پنجم مهرماه در دو تالار دانشکده نفت و شهید مطهری برگزار می شود.

وی با بیان این که جشن های رضوی به صورت هماهنگ در 22 استان و بیش از یکصد شهر برگزار می شود، ابراز داشت: علاوه بر 12 شهر ایران، از 4 کشور عراق، لبنان، افغانستان و هند نیز میزبان جشن زیر سایه خورشید هستند.

حجت الاسلام شیروانی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: کتاب های «در همسایگی خدا»، با موضوع خداشناسی در کلام رضوی، «بهشت را به خانه‌ات ببر»، با موضوع ارتباط با خانواده در کلام رضوی برای توزیع عمومی و «ستاره‌های باغ خدا» جهت توزیع در مدارس،‌ در نظر گرفته شده اند.

وی با اشاره به برگزاری جشن ها زیر سایه خورشید در استان خوزستان ابراز داشت: این جشن ها در تاریخ ششم و هفتم مهرماه سال جاری در مسجد جوادالائمه(ع) اهواز، مسجد علی ابن ابیطالب زرگان، مسجد امام حسین(ع) عین دو اهواز، شهرستان بهبهان و رامشیر با حضور خدام رضوی برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: امسال 16 جشن بزرگ و کوچک در اهواز برگزار می شود که مهم ترین آنها در مناطق پادادشهر، کیانپارس، زرگان، شهرک رزمندگان و عین دو می باشد که بیش از بیست هزار مخاطب دارند و در همه مراسمات میثاق‌نامه امام رضا(ع) از سوی خدام قرائت و نبات و نمک متبرک امام رضا(ع) میان حاضران توزیع می‌شود.

استقبال از کاروان خدام رضوی از چهارم مهرماه ساعت 18 از مسجد آیت الله جزایری آغاز و تا هفتم مهرماه به مدت 4 روز در شهرهای آبادان، شوشتر، ماهشهر، بهبهان و رامشیر برگزار می شود. /9464/ت303/ب

ارسال نظرات