۲۸ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۵:۰۶
کد خبر: ۱۳۹۱۱۲
مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین:

گفتمان امام راحل افکار حاکم بر دنیا را با چالش جدی روبرو کرد

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین با اشاره به این که امام خمینی (ره) درس سیاست را در مکتب امام صادق (ع) و امام محمد باقر (ع) آموختند، گفت: ایشان با پیروی از مکتب عاشورا موفق به برهم زدن همه معادلات سیاسی مستکبران جهان شد.
مدير کل تبليغات اسلامي قزوين

حجت‌الاسلام علی نعمت‌الهی، مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا با بیان این که رزمندگان اسلام با افتخار آفرینی در ایام دفاع مقدس سبب سرافرازی و اقتدار جمهوری اسلامی شدند، اظهار داشت: زمانی که انقلاب اسلامی با فضل الهی و همت مردمی به پیروزی رسید، دشمنان قسم خورده با توسل به آمریکای جنایتکار و با تحریک صدام سبب شدند ارتش تا دندان مسلح بعثی به خاک پر نور و مقدس ایران اسلامی تجاوز کرده و مردم مظلوم و بی‌دفاع کشورمان را به خاک و خون بکشد.


مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین با بیان این که ندای بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی کافی بود تا سیل خروشان نیرو‌های مردمی و داوطلب در قالب گروه‌های بسیجی به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل بشتابند و دشمن مزدور را به فرار وادار کنند، افزود: امام راحل همواره با هوشمندی، انقلاب اسلامی را در طول حیات خویش از انواع چالش‌ها نجات داد و نظام اسلامی را در مسیر اقتدار و سرافرازی قرار دادند.


وی با اشاره به شوق و اشتیاق نوجوانان و دانش‌آموزان در ایام جنگ تحمیلی برای حضور داوطلبانه در جبهه‌ها تصریح کرد: محمدحسین فهمیده و دیگر شهدای نوجوان و جوان نمونه‌های والای ایثار و آزادمردی هستند که درخت اسلام را با خون‌های مطهر خویش آبیاری کرده و موجب دستیابی کشور به قله‌های سعادت شدند.


مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین ادامه داد: دفاع مقدس امروز مانند گنجینه‌ای ارزشمند در مسیر موفقیت و سرافرازی جوانان و نوجوانان نسل کنونی انقلاب اسلامی قرار دارد.


حجت الاسلام نعمت‌الهی با اشاره به این که استکبار جهانی در شرایطی به کشور ما حمله کرد که انقلابی نو پا برای احیای مجدد ارزش‌های دینی در نقطه‌ای از عالم شکل گرفته و معادلات سیاسی دنیا را بر هم زده بود، ادامه داد: ثقل و سنگینی این تفکر بر نظام حاکم در شرق و غرب که نظامی برگرفته از تفکر استعماری، سوسیالیستی و امپریالیستی بود احساس می شد.


وی با اشاره به این که دنیا هرگز تحمل این حضور را در خود نمی‌دید و تلاش می‌کرد هیبت، اقتدار و حضور این نظام نو پا را شکسته و آنرا زمین گیر کند، خاطرنشان کرد: هشت سال جنگ تحمیلی را با همه قدرت و قوا بر این کشور تحمیل کرد، اما جوانانی که در مکتب سرخ حسینی پرورش یافته بودند با نثار جان خود و عموم مردم با حضور در صحنه و نثار جان و مال خود خواب‌های آنها را آشفته کردند و اهداف شوم آنها را به بن بست کشانیدند.


مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین افزود: هفته دفاع مقدس یادآور دلاور مردی‌های مردمانی‌است که بار دیگر فرهنگ حسینی را در عمل احیا کردند و به جهانیان ثابت کردند که تفکر سرخ حسینی همچنان بالنده و حیاتبخش است.


حجت الاسلام نعمت الهی افزود: رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس با شعار کربلا کربلا ما داریم می آییم و با تمسک به امامت و ولایت و درسی که از مکتب عاشورا و غدیر آموخته بودند، در مقابل استکبار جهانی و صدام نوکر استعمارگران و مستکبران ایستادگی کردند و آنان را به ستوه آوردند.


مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین با اشاره به این که امام خمینی (ره) درس سیاست را در هیچ کدام از دانشگاه های مدرن دنیا نیاموخته بود، بلکه در مکتب امام صادق (ع) و امام محمد باقر (ع) درس سیاست را آموخت، ادامه داد: ایشان با پیروی از مکتب عاشورا موفق به برهم زدن همه معادلات سیاسی مستکبران جهان شد./950/ت302/ب

ارسال نظرات