۱۲ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۹:۰۶
کد خبر: ۱۳۷۳۰۴
نماینده ولی فقیه در بوشهر:

دشمنان نظام از تربیت هزاران رییسعلی دلواری در ایران غافل نباشند

خبرگزاری رسا ـ آیت الله صفایی بوشهری گفت: استعمارگران چنانچه قصد کوچک‌ترین تعرض به ایران را دارند، هزاران رییسعلی دلواری در کشور ظهور کرده و استعمارگران را شکست خواهند داد.
آيت الله صفايي بوشهري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری، نماینده ولی فقیه در بوشهر، امروز در یادواره شهید رییسعلی دلواری در منطقه دلوار، تأکید کرد: مناطق دلوار و تنگستان ستاره های پر‌فروغ در تاریخ مقاومت ضد استعمار جهان هستند.

وی رییسعلی دلواری را نماد جریان مقاومت بیداری و بصیرت، شجاعت و مجاهدت نه تنها در جنوب ایران بلکه در منطقه و جهان دانست و افزود: دلوار نقطه ذوب استعمار انگلیس و شناسنامه مبارزات ضداستعماری مردم ایران در تاریخ است.

امام جمعه بوشهر با تحلیل حملات متعدد ارتش انگلیس به بوشهر و شکست مفتضحانه در تمامی حملات ابراز داشت: انگلیس هیچ‌گاه شکست خود از دلیران تنگستان را فراموش نمی‌کند.

آیت الله صفایی بوشهری با تأکید بر پیروی از رهبر انقلاب اسلامی در برهه حساس کنونی تصریح کرد: تمامی استعمارگران چنانچه قصد کوچک‌ترین تعرض به ایران را دارند، هزاران رییسعلی دلواری از دلوار و کشور ظهور کرده و استعمارگران را شکست خواهند داد.

وی در ادامه دلوار را افتخاری برای ایران اسلامی و استان بوشهر خواند و تصریح کرد: منطقه دلوار استان ولایت مدار بوشهر دارالحماسه است.

نماینده ولی فقیه در بوشهر در پایان سخنانش عنوان داشت: منطقه دلوار سرزمین شیردلان و  بزرگ مردانی است که نام و نشانشان در تاریخ هیچ‌گاه فراموش نخواهد شد.

یادآو می‌شود، در مراسم یادواره شهید رییسعلی دلواری، خانواده شهید رییسعلی دلواری و مردم دلوار از آیت الله صفایی بوشهری به جهت توجه ویژه بر احیا و بیان سابقه علمی و حماسی دلوار قدردانی کردند./9463/پ202/س 

ارسال نظرات