۰۷ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۰:۵۶
کد خبر: ۱۳۶۶۵۹
استاندار آذربایجان‌شرقی:

کشور در جنگ تمام رسانه‌ای و اقتصادی با دشمنان قرار دارد

خبرگزاری رسا ـ علیرضابیگی در مراسم تجلیل از خبرنگاران استان، با تأکید بر هوشیاری اصحاب رسانه در قبال توطئه‌های دشمنان گفت: اکنون نظام اسلامی ایران در جنگ تمام رسانه‌ای و اقتصادی با دشمنان قرار دارد.
بيگي   استاندار آذربايجان شرقي

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، احمد علیرضابیگی، استاندار آذربایجان‌شرقی، شب گذشته در مراسم تجلیل از خبرنگاران استان با تقدیر از تلاش شبانه‌روزی اصحاب رسانه استان پس از وقوع زلزله ارسباران اظهار داشت: سوء استفاده رسانه‌های معاند از زلزله آذربایجان، نشان داد که دشمنان از هر فرصتی برای ضربه بهره می جویند.

 

وی ادامه داد: اگر شاهدیم که عده‌ای غذاها و داورهای تاریخ مصرف گذشته را میان مردم توزیع می کنند و سپس تصاویر آن را با نام دولت ایران پخش می کنند، حاکی از این حقیقت است که دشمنان نظام و مردم زلزله‌زده آذربایجان، هیچگاه دلسوز این ملت ایران نبوده اند.

 

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به تحرکات رسانه‌های بیگانه در زلزله ارسباران به منظور انحراف افکار عمومی به سمت و سوی منافع خود گفت: رسانه های داخلی در این گونه موارد باید هوشیار باشند و فرصتی برای شبهه افکنی به بیگانگان ندهند.

 

بیگی با تاکید بر هوشیاری اصحاب رسانه در قبال توطئه‌های دشمنان گفت: اکنون نظام اسلامی ایران در جنگ تمام رسانه‌ای و اقتصادی با دشمنان قرار دارد، رسانه‌های داخلی نقش مهمی در شفاف‌سازی مسائل و تنویر افکار عمومی دارند.

 

وی در ادامه با تأکید بر سختی کار خبرنگاران و نقش ارزنده و ممتاز رسانه‌ها در جوامع تصریح کرد: ارزشمندی و جایگاه شغلی خبرنگاران به دلیل تحمل ناملایمات و مشکل‌گشایی از مسائل جامعه است، از این رو مدیران باید به موقع اطلاعات لازم را در اختیار خبرنگاران قرار دهند.

 

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به طرح مشکلات و پیشنهادات خبرنگاران گفت: آماده همکاری با خانه مطبوعات استان برای یافتن راهکاری با هدف رفع مشکل معیشتی و مسکن خبرنگاران هستیم، اعتقاد داریم تأمین مسکن برای این قشر زحمت‌کش برای کاستن دغدغه‌های آنان ضرورت دارد.

 

وی از پیشنهاد یکی از خبرنگاران در خصوص تربیت خبرنگاران بحران استقبال کرد و افزود: بخشی از مدیریت بحران به عهده رسانه ها است و باید همکاری بیشتری در این خصوص داشته باشند.

 

همچنین جواد آهنگری، مسؤول روابط عمومی و امور بین الملل استانداری آذربایجان شرقی در سخنانی اظهار داشت: پیش از این قرار بود مراسم تجلیل از خبرنگاران استان، همزمان با روز خبرنگار برگزار شود که به علت وقوع حادثه تلخ زلزله ارسباران، پس از بارها تغییر زمان با تأخیر برگزار شد.

 

وی با تقدیر از تلاش خبرنگاران، عکاسان و اصحاب رسانه استان به ویژه صدا و سیما و خبرگزاری ها در انعکاس اخبار و رویدادهای مربوط به زلزله اخیر گفت: امیدواریم تعامل و همکاری که میان اصحاب رسانه و دولت در این واقعه ناگوار وجود داشته، تا اسکان کامل و رفع مشکلات تمامی زلزله‌زدگان تداوم داشته باشد.

 

همچنین در ابتدای این مراسم تعدادی از خبرنگاران و مدیران مسؤول مطبوعات استان به طرح مشکلات اصحاب رسانه استان پرداختند و در پایان از نوبری، پیشکسوت عرصه مطبوعات آذربایجان شرقی تجلیل به‌عمل آمد./935/پ202/س

 

 

ارسال نظرات