۰۵ شهريور ۱۳۹۱ - ۰۹:۱۸
کد خبر: ۱۳۶۴۴۹
همزمان با سراسر کشور؛

فعالیت آموزشی حوزه علمیه آذربایجان غربی آغاز شد

خبرگزاری رسا ـ مدیر استانی حوزه علمیه آذربایجان غربی گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی 250 طلبه جدید در جمع طلاب استان حاضر شده و مشغول فراگیری علوم دینی می شوند.
فعالیت آموزشی حوزه علمیه آذربایجان غربی آغاز شد

 

حجت الاسلام محمدجواد قهرمانی، مدیر استانی حوزه علمیه آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید مدارس علمیه، اظهار داشت: حوزه علمیه استان آذربایجان غربی همزمان با حوزه های علمیه سراسر کشور و حوزه علمیه قم از امروز به صورت رسمی آغاز به کار خواهند کرد.

 

وی افزود: طلاب پذیرش شده در پایه اول حوزه از امروز با حضور در کلاس های درسی سال تحصیلی جدید را آغاز می کنند.

 

حجت الاسلام قهرمانی تعداد طلاب جدید  مراکز حوزوی استان را 250 نفر عنوان و اظهار داشت: امسال با توجه به اقدامات انجام شده با آمادگی کامل و بهتر از سال گذشته،‌ با تجدید قوا و با شادابی مضاعف سال تحصیلی جدید حوزه های علمیه استان آذربایجان غربی را آغاز خواهیم کرد.

 

حجت الاسلام قهرمانی در ادامه در تشریح طرح های عمرانی حوزوی در هفته دولت گفت: بهره برداری از فاز اول حوزه علمیه شهرستان خوی برای هفته دولت امسال برنامه ریزی شده بود که به علت عدم تامین به موقع اعتبارات اجرایی این امر محقق نشد.

 

وی با بیان اینکه تکمیل شش واحد استادسرای شهرستان سلماس از طرح های عمرانی حوزوی است که قرار بود همزمان با هفته دولت به بهره برداری برسد، تصریح کرد: بهره برداری از این پروژه نیز به پایان شهریور ماه جاری موکول شد./936/ت303/ب

ارسال نظرات