۲۹ تير ۱۳۹۱ - ۱۶:۴۴
کد خبر: ۱۳۲۹۹۶
رییس اداره تبلیغات اسلامی آمل:

ماه رمضان بهترین فرصت برای خودسازی درونی است

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره تبلیغات اسلامی آمل با بیان این که ماه رمضان بهترین فرصت برای خودسازی درونی است، گفت: خداوند متعال همه جوانب کار را در این ماه مبارک برای زدودن زنگار گناهان با لطف و رحمت بی بدیل خویش فراهم کرده است.
ماه رمضان

 

حجت الاسلام محمد قنبری، رییس اداره تبلیغات اسلامی آمل در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، با بیان این که ماه رمضان بهترین فرصت برای خودسازی درونی است، گفت: خداوند متعال همه جوانب کار را در این ماه مبارک برای زدودن زنگار گناهان با لطف و رحمت بی بدیل خویش فراهم کرده  است.

 

وی با بیان این که خداوند متعال در ماه مبارک رمضان همه درها را در راستای تهذیب نفس و تکامل معنوی گشوده است، افزود: این ماه با عظمت، فرصت بسیار خوبی برای انسان ها است تا در کنار این سفره بزرگ رحمت الهی بنشینند و با انواع غذاهای روحی، روح و روان خود را تقویت کنند و به حقیقت واقعی وجود خویش پی ببرند.
 
حجت الاسلام قنبری با اشاره به این که ماه مبارک رمضان ماه مهمانی خدا و روزه در این ماه مقررشده است تا ما مهمان خدا بودن را تمرین کنیم، گفت: انسان باید از فرصت های ارزنده این ماه به منظور رشد و سعادت معنوی خویش در راستای قرب به حق تعالی بهره گیرد.
 
رییس اداره تبلیغات اسلامی آمل با بیان حدیثی از امام محد باقر (ع) که هرچیز بهاری دارد و بهار قرآن ماه رمضان است، گفت: این ایام مبارک بهترین فرصت برای تأمل و تدبر در قرآن کریم این کتاب نورانی است تا بتوانیم با بهره جستن از آن برنامه و روش زندگانی خود را در راستای خواست خدواند متعال به کار گیریم.
 
حجت الاسلام قنبری با بیان این که ماه رمضان فرصت مناسبی است که باید با فرهنگ‌سازی مناسب شرایط حضور مردم در مساجد را مهیا کنیم تا آنان بتوانند بهره کافی را از این ماه ببرند، گفت: در برنامه‌های ماه مبارک رمضان باید از ایده‌های نو که می‌تواند در جذب نوجوانان و جوانان مؤثر باشد استفاده کنند.

 

وی با اشاره به این که 456 مسجد آمل در ماه رمضان آماده حضور مؤمنین هستند، گفت: تدابیر و اقدامات لازم در راستای نظافت و پاکیزگی مساجد به منظور اسقبال شایسته و نیکو از میهمانان خدا در ماه رمضان فراهم شده است.

 

 رییس اداره تبلیغات اسلامی آمل با اشاره به این که طرح تابستانه امسال همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان آغاز می‌شود، افزود: در همه مساجد طرح تابستانه با حضور مبلغان برگزار خواهد شد.

 

 حجت الاسلام قنبری از اجرای محافل قرآنی در در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: باید از فرصت ارزنده ای چون ماه مبارک رمضان به منظور آموختن دستورات دین مبین اسلام به جوانان که در برابر هجمه های فرهنگی دشمنان قرار دارند بهره گیریم./950/ت302/ب

ارسال نظرات