۲۲ تير ۱۳۹۱ - ۲۰:۲۰
کد خبر: ۱۳۲۷۳۷
سردار نقدی:

اساس و بنیان نظام اسلامی وابسته به انسان های تربیت شده دینی است

خبرگزاری رسا ـ رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه اساس و بنیان نظام اسلامی وابسته به انسان های تربیت شده دینی است ابراز داشت: اگر انسان با ایمان وجود داشته باشد امکان این که نظامی اسلامی شکل بگیرد وجود دارد اما اگر انسان خودساخته و تربیت شده دینی نباشد تشکیل نظام اسلامی ممکن نخواهد بود.
سردار نقدي

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، سردار محمدرضا نقدی، رییس سازمان بسیج مستضعفین در دیدار فرماندهان و سرگروه های حلقه های تربیتی صالحین استان کرمانشاه تصریح کرد: ما بسیجیان عزم خود را جزم کرده ایم تا پرچمی را که حضرت امام خمینی (ره) برافراشت و شهدای ما برای ایستادگی آن خون دادند و در زمان حاضر ولی امرمسلمین جهان آن را در دست دارند در سراسر عالم به اهتزاز درآوریم و امید است که این امانت را به صاحب اصلی آن یعنی حضرت ولی عصر(عج) برسانیم.

رییس سازمان بسیج مستضعفین افزود: دشمن در مقابل ایستادگی ما عاجز و قدرت بر انجام هیچ کاری ندارد و این سربلندی و اقتدار نظام مدیون ایستادگی شما بسیجیان است.

وی بیان داشت: استکبار جهانی به هر کشوری که اراده کند تجاوز و حمله نظامی می کند اما هر اندازه محاسبه می کند توان مقابله و حمله به کشور اسلامی ما را ندارند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه اساس و بنیان نظام اسلامی وابسته به انسان های تربیت شده دینی است ابراز داشت: اگر انسان با ایمان وجود داشته باشد امکان این که نظامی اسلامی شکل بگیرد وجود دارد اما اگر انسان خودساخته و تربیت شده دینی نباشد تشکیل نظام اسلامی ممکن نخواهد بود.

سردار نقدی تصریح کرد: ولایت همیشه بر روی زمین بوده است و زمین هیچ گاه از حجت خالی نخواهد بود اما در طول تاریخ در مقاطع کوتاهی حاکمیت و ولایت دینی  بر جامعه حاکم بوده است و دلیل این امر این است که اکثر مردم آمادگی و خواهان برقراری حکومت دینی نبوده اند.

وی خاطر نشان کرد: انسانها هنوز لیاقت ولایت و حاکمیت امام عصر(عج) را پیدا نکرده اند و این وظیفه خطیر بسیج را مشخص می کند که هدف اصلی آن باید تربیت و رشد انسانهای با بصیرت جهت آماده سازی زمینه ظهور حضرت حجت (عج) باشد./9461/پ203/ع

ارسال نظرات