۰۳ تير ۱۳۹۱ - ۲۳:۵۸
کد خبر: ۱۳۱۴۶۸
نماینده روحانی مجلس:

برخورد قاطع با مفاسد مطالبه جدی مردم از قوه قضاییه است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم جنوب کرمان در مجلس شورای اسلامی، برخورد قاطع و جدی قوه قضاییه را مطالبه به حق مردم از این دستگاه دانست و وقوع اختلاس بزرگ بانکی را ناشی از ضعف نظارت دستگاه‌های ذیربط ارزیابی کرد.
حجت‌الاسلام اميري


حجت الاسلام محمدرضا امیری نماینده مردم جنوب کرمان در مجلس شورای اسلامی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به هفته قوه قضاییه، به بیان دیدگاه های خود درباره عملکرد این قوه در برخورد با مفاسد اخلاقی، اجتماعی و اقتصادی پرداخت.

وی با اشاره به وقوع فساد بانکی بزرگ اخیر در کشور، این اتفاق را حاصل ضعف نظارت در دستگاه های نظارتی دانست.

نماینده مردم جنوب کرمان در مجلس شورای اسلامی گفت: دستگاه قضایی کشور در برخورد با فساد اخیر بانکی تا آنجایی که توانست در سایه آرامش و بدور از هیاهوها کار خود را انجام داد؛ البته توقع و انتظار مردم این بود که با شدت بیشتری با این گونه اقدامات برخورد می شد.

این نماینده روحانی مجلس شورای اسلامی برخورد جدی و قاطع با مفاسد را مطالبه مردم از دستگاه قضایی کشور دانست و گفت: در مجموع عملکرد دستگاه قضایی کشور در این راستا مثبت بوده است.

حجت الاسلام امیری اضافه کرد: در همه دنیا از این نوع اتفاقات رخ می دهد، اما وقوع آن در جامعه اسلامی به خاطر ضعف نظارت و شاید هم به دلیل خلأهای قانونی بوده است.

وی افزود: از سویی باید این خلأ قانونی جبران شود و از سویی دیگر دستگاه قضایی نیز  باید در برخورد با متخلفان قاطعانه تر رفتار کند تا انتظارات و مطالبات مردم محقق شود./971/پ303/ج

ارسال نظرات