۰۲ تير ۱۳۹۱ - ۱۶:۲۵
کد خبر: ۱۳۱۳۷۰
آیت‌الله موسوی جزایری:

اجرایی کردن شعار سال نیازمند مجاهدت و مسؤولیت‌پذیری همگان است

خبرگزاری رسا ـ آیت‌الله موسوی جزایری در خطبه های نمازجمعه اهواز با مهم برشمردن توجه مردم و مسؤولان به رهنمودهای مقام معظم رهبری اظهار داشت: اگر به ندای مقام معظم رهبری در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، لبیگ نگوییم در درگاه خداوند متعال مسؤول هستیم.
آيت الله موسوي جزايري آيت الله موسوي جزايري


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، ظهر امروز در آیین عبادی سیاسی خطبه های نمازجمعه اهواز که در فاز نخست مصلی جدید این شهرستان ایراد گردید، با اشاره به نامگذاری سال 91 از سوی مقام معظم رهبری، بر توجه همگانی مردم و مسؤولان نسبت به تولید ملی تأکید کرد و گفت: اگر به ندای مقام معظم رهبری لبیک نگوییم در درگاه خداوند متعال مسؤول هستیم و این مهم بر فرد فرد ملت ایران واجب است.

رییس شورای حوزه علمیه خوزستان با تأکید بر این‌که مقام معظم رهبری در سال 91 حجت را بر همگان تمام کرده است ابراز داشت: مسؤولان باید آستین همت را بالا بزنند و در راستای رهنمودهای مقام معظم رهبری گام بردارند.

وی با اشاره به نقش تأثیرگذار مردم در سال 91 اظهار داشت: مردم عزیز ایران هرچه در توان دارند باید در راستای تولید ملی انجام بدهند و از مصرف کالاهای خارجی صرف نظر کنند.

آیت الله موسوی جزایری در ادامه سخنانش گفت: بر همه آحاد ملت واجب و وظیفه است که به ندای پیامبرگونه مقام معظم رهبری لبیک گویند و هرچه در توان دارند در این راه انجام دهند.

امام جمعه اهواز اقدام شورای عالی انقلاب فرهنگی مبنی بر ممنوعیت تبلیغ کالاهای خارجی را ستود و گفت: با بیانیه صادره از سوی شورای عالی انقلاب تبلیغ کالاهایی که مشابه داخلی دارند ممنوع و غیرقانونی است و کالاهای ایرانی با نام خارجی نیز در زمره این دستور العمل است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به نشست 1+5در مسکو تصریح کرد: در این نشست هیأت ایرانی گامی محکم و استوار را برداشت و کشورهای غربی را مجاب کردند که پیشنهاد جمهوری اسلامی ایران را بپذیرند.

استاد عالی حوزه علمیه خوزستان با تشکر و قدردانی از دکتر جلیلی دبیر شورای امنیت ملی خاطرنشان کرد: غرب با وجود تبلیغاتی که از قبل در این رابطه انجام داده بود سرانجام پیشنهادات ایران را پذیرفت و مقرر شد برنامه مورد نظر ایران را به اجرا درآورد.

آیت الله موسوی جزایری با اشاره به افتتاح فاز نخست مصلی نماز جمعه اهواز، بر شکرگذاری نعمات فراوان الهی تأکید کرد و گفت: خداوند متعال همواره به ما انسان ها لطف کرده و نعمت های فراوانی را در اختیار ما قرار داده است که زبان از شکر گذاری این نعمت ها قاصر و عاجز است.

استاد عالی حوزه علمیه خوزستان با بیان این‌که شکرگذاری نعمت های فراوان الهی بر همگان واجب است، بیان داشت: در همه حال و احوال باید شکرگزار نعمت های الهی باشیم که این شکرگزاری سبب افزایش رزق و روزی می شود؛ عدم شکرگزاری نعمت های الهی اسباب را برای نازل کردن عذاب الهی مهیا می کند.

آیت الله موسوی جزایری در بخش پایانی خطبه های نماز جمعه فرارسیدن اعیاد شعبانیه، شهادت آیت الله دکتر بهشتی و دکتر شهید چمران را گرامی داشت.

گفتنی است در پایان خطبه های نمازجمعه از زحمات استاندار خوزستان و مسؤولان استانی برای راه اندازی فاز اول مصلی نمازجمعه اهواز تقدیر و تشکر شد./9461/پ201/ج

ارسال نظرات