۰۸ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۸:۰۰
کد خبر: ۱۲۹۶۲۶

توضیح مدیر حوزه علمیه چهارباغ اصفهان درباره انعکاس جنجال ‏آمیز یک خبر

خبرگزاری رسا ـ مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) چهارباغ اصفهان در خصوص خبر آتش‏سوزی یکی از حجره‏های این مدرسه و جنجال‎ رسانه‏ای برخی مطبوعات توضیحاتی ارائه کرد.
مدرسه چهار باغ اصفهان

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان، مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) چهارباغ اصفهان در خصوص آتش سوزی یکی از حجرات این مدرسه و بروز جنجال‎های رسانه ای بعضی از رسانه ها و مطبوعات توضیحاتی ارائه کرد.

حجت الاسلام خطاط گفت: ساعت 3 بامداد دهم اردیبهشت زبانه آتش از یکی از حجرات مدرسه که مشرف به خیابان چهارباغ است، رؤیت شد که بلافاصله به اطلاع آتش نشانی رسید و با حضور به موقع مأموران حریق مختصری که اتفاق افتاده بود اطفاء شد.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) افزود: در این آتش سوزی پنجره این حجره آسیب دید و دیوار داخلی و بیرونی آن سیاه شد، این در حالی است که پنجره سوخته شده در سال 90 در تعمیرات حجرات ساخته و نصب شده بود که هر دو حجره مورد مرمت قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: همکاری کامل و سازنده اداره کل میراث فرهنگی و دفتر فنی مهندسی مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان در ترمیم و بازسازی این مدرسه سبب شده که از سال گذشته تا کنون 30 حجره این مدرسه رطوبت‏زدایی و مرمت کامل شده و درب و پنجره های فرسوده آن تعمیر و بازسازی اقدام شود و هم اکنون تعمیرات ادامه دارد.

حجت الاسلام خطاط در پایان اظهار داشت: سر و صداهایی که در رسانه ها و مطبوعات در مورد این آتش سوزی راه افتاده است مطابق واقع نیست و کسانی که تردید دارند می توانند از این دو حجره عکس تهیه کنند./918/د102/س




ارسال نظرات