۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۶:۵۷
کد خبر: ۱۲۸۰۰۷
نماینده ولی فقیه در سپاه اردبیل:

دفاع نادرست از اسلام به اعتقادات مردم ضربه می‌زند

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اردبیل با بیان اینکه دفاع نامناسب از اعتقادات دینی، به اسلام ضربه وارد می‌کند،‌گفت: استکبار جهانی به دنبال جنگ روانی و فرهنگی برای هویت‌زدایی از جوامع اسلامی است.
حجت الاسلام حسن كاملي فر، مسؤول نمايندگي ولي فقيه در سپاه حضرت عباس(ع) اردبيل
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت‌الاسلام حسن کاملی فر، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل امروز در جمع روحانیان و مربیان عقیدتی سیاسی سپاه استان اظهار داشت: استکبار جهانی با شکست در جبهه‌های نظامی، به دنبال جنگ روانی و فرهنگی برای هویت‌زدایی از جواع اسلامی است.

وی با بیان اینکه جنگ نرم خسارات به مراتب سنگین‌تر و خطرناک‌تری نسبت به جنگ در عرصه‌های نظامی دارد، خاطرنشان کرد: امروز دشمن با تولید برنامه هایی کارشناسانه در فکر و روان جوانان مسلمان نفوذ کرده و آنان را با اسلام و مبانی دینی نامانوس می‌کند.

حجت‌الاسلام کاملی فر با تاکید بر اینکه نهادهای فرهنگی، دینی، عقیدتی و در راس آنها روحانیت رسالتی حساس‌تر نسبت به گذشته بر عهده دارند، افزود: گاه دفاع نامناسب از اعتقادات دینی، ضربه ای به اسلام وارد می کند که شاید دشمن سال ها به دنبال این هدف بوده است.

وی بر ضرورت آشنایی روحانیان و مربیان عقیدتی سیاسی سپاه با اصول تبلیغ مبانی اعتقادی و فرهنگی اسلام تاکید کرد و گفت: با وجود تاریخ و تمدن غنی، هویت ارزشی و ماندگار، دین جامع و کامل و کتابی همچون قرآن دیگر نباید به دنبال الگوها و روش های غربی برای ترویج ارزش‌های شیعی خود باشیم.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه سپاه افتخارات بزرگی در عرصه‌های مختلف برای کشور به دست آورده است، اظهار داشت: در سایه مجاهدت سپاه و بسیج شاهد ایرانی قدرتمند در عرصه هلای بزرگ علمی، نظامی و سیاسی در منطقه هستیم.

وی همچنین با تشریح نقش روحانیان فعال در سپاه، افزود: بحث‌های عقیدتی، سیاسی از ابتدای تاسیس سپاه در این نهاد همواره مورد توجه مسؤولان و فرماندهان بوده است و بهره گیری از عالمان و روحانیان در این نهاد مؤید این موضوع می باشد.

حجت‌الاسلام کاملی در پایان از همکاری 360 نفر روحانی در طرح راهیان نور سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل خبر داد و گفت: افزون بر این تعداد، شماری از روحانیان به صورت غیر رسمی در برنامه های مذهبی، علمی و آموزشی در پایگاه های مقاومت محلات فعالیت دارند./935/پ202/ج
ارسال نظرات