۱۰ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۸:۱۰
کد خبر: ۱۲۵۷۷۵
راهیان نور(72)؛

برگزاری مراسم گرامی داشت شهید خرازی در مناطق عملیاتی

خبرگزاری رسا ـ یاد و خاطره شهید خرازی با حضور پر شور کاروان های راهیان نور در مناطق عملیاتی جنوب گرامی داشته شد.
شهيد حسين خرازي شهيد حسين خرازي شهيد حسين خرازي شهيد حسين خرازي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خوزستان، یاد و خاطره شهید حاج حسین خرازی از شهدای هشت سال دفاع مقدس استان اصفهان با حضور پرشور کاروان‌های راهیان نور استان اصفهان در مناطق عملیاتی جنوب گرامی داشته شد.

بر اساس این گزارش کاروان های راهیان نور که از سراسر استان های کشور به خوزستان آمده بودند در شلمچه، یکی از مناطق عملیاتی جنوب حاضر شده و یاد و خاطره شهید خرازی را با قرائت فاتحه و برگزاری مراسمی با شکوه گرامی داشتند.

همچنین یکی از کاروان هایی که حضوری پر شور در خوزستان داشته اند، کاروان راهیان نور اصفهان هستند که با حضور در منطقه شهادت شهید خرازی یاد این شهید والا مقام از خطه فرهنگی و معنوی اصفهان را گرامی داشتند.

قابل ذکر است کاروان‌های راهیان نور ناحیه مقاومت بسیج امام رضا (ع) استان اصفهان، کاروان‌های راهیان نور شهرستان نجف‌آباد، کاروان‌های راهیان نور شهر اصفهان، کاروان‌های راهیان نور شهر خمینی شهر، کاروان‌های راهیان نور سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان، کاروان‌های راهیان نور شاهین شهر، کاروان‌های راهیان نور شهر میمه و حومه، کاروان‌های راهیان نور ناحیه مقاومت بسیج شهید تندگویان شرکت ذوب‌آهن اصفهان با حضور پرشور خود در مناطق عملیاتی و با در دست داشتن عکس‌هایی از شهید حسین خرازی با آرمان های والای این شهید گرانقدر تجدید میثاق کردند.

گفتنی است، حضور کاروان‌های راهیان نور در مناطق عملیاتی خوزستان همچنان ادامه داشته و این حضور روز به روز افزایش می یابد./9465/د101/س
ارسال نظرات