۱۴ بهمن ۱۳۹۰ - ۰۹:۴۵
کد خبر: ۱۲۲۳۱۷
حجت الاسلام والمسلمین غروی:

با حفظ وحدت و حضور پرشور در انتخابات تمامی توطئه های دشمنان خنثی می شود

خبرگزاری رسا ـ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، حضور پرشور و حماسی مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی را عامل خنثی شدن توطئه های دشمنان دانست و دهه مبارک فجر را فرصتی مناسب برای تبیین دستاوردهای نظام اسلامی و توجه به ارزش های اسلامی و انقلابی ارزیابی کرد.
حجت الاسلام غروي عضو جامعه مدرسين حجت الاسلام سيدمحمد غروي عضو جامعه مدرسين
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد غروی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، شب گذشته در مراسم بزرگداشت سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که از سوی جبهه پیروان خط امام و رهبری و مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم در مسجد امام زین‌العابدین(ع) برگزار شد، با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر، به تبیین دستاوردهای انقلاب در عرصه های مختلف پرداخت.

دهه فجر فرصتی برای تبیین دستاوردهای نظام است

عضو جامعه مدرسین ایام الله دهه مبارک فجر را فرصتی برای تبیین دستاوردها و بازبینی عملکرد و رفتارها و توجه بیشتر به ارزش های انقلاب دانست و استقلال را مهم ترین دستاورد نظام مقدس اسلامی عنوان کرد.

عضو شورای عالی حوزه با بیان اینکه باید قدر انقلاب را بدانیم و با تمام وجود از آن دفاع کنیم، اظهار داشت: اگر واقع بینانه بخواهیم نگاه کنیم باید به این مساله اذعان کنیم که انقلاب در هر زمینه ای موفق و کارآمد بوده است.

وی با اشاره به جایگاه و موقعیت منطقه ای و بین المللی نظام اسلامی، گفت: دشمنان ما به این مساله معترف هستند و اذعان می کنند که نقش ایران در حل مشکلات مربوط به عراق و افغانستان حیاتی و کلیدی است.

عضو شورای عالی حوزه، با بیان اینکه دشمنان نظام خیر ما را نمی خواهند، از انقلاب به عنوان منشا تحولات بیداری در منطقه یاد کرد و ابراز داشت: دشمن از این وضعیت هراس دارد و نمی خواهد پیشرفت و رشد ما را در عرصه های مختلف ببیند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم همچنین خواستار حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز 22 بهمن شد و گفت: مردم با حضور حماسی و پرشور خود قدرت مانور را از دشمنان خواهند گرفت.

دلدادگان به نظام باید وحدت کلمه داشته باشند

وی در ادامه گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را اقدامی ارزنده دانست و با بیان اینکه تمام کسانی که معتقد به انقلاب و رهبری هستند باید زبان و کلمه واحد داشته باشند، گفت: نباید این گونه باشد که نیروها توسط خودشان تضعیف شوند.

عضو شورای عالی حوزه با اشاره به تحریم های دشمنان علیه جمهوری اسلامی ایران، هدف از این تحریم ها را دلسرد کردن مردم نسبت به حضور در انتخابات دانست و خاطرنشان کرد: دشمنان می خواهند با تاثیرگزاری از این طریق حضور مردم در پای صندوق های رای را کم کنند و همه باید سعی کنیم از این آزمون سربلند بیرون بیائیم.

این عضو جامعه مدرسین با تاکید بر برگزاری باشکوه انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، ابراز داشت: همه باید با وحدت و پرهیز از اختلافات سعی در گرم کردن تنور انتخابات مجلس داشته باشیم و نقشه دشمنان را خنثی کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین غروی حضور حداکثری مردم را از ابعاد مختلف مهم و تاثیرگذار دانست و گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات مجلس نهم دشمنان را نا امید می کند و در مقابل اگر مشارکت مردم پایین باشند آنها امیدوار می شوند.

وی حفظ وحدت را یکی از رموز اصلی اقتدار و عزت نظام اسلامی دانست و ضمن توصیه همگان به رعایت این اصل مهم، از تمامی دلدادگان و خیرخواهان نظام خواست وحدت کلمه را مدنظر داشته باشند و از بیان سخنان اختلاف انگیز به صورت جدی اجتناب کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه مردم به خاطر اسلام و ارزش‌ها پای این انقلاب ایستاده‌اند، بر ضرورت تقویت ارزش ها در جامعه تاکید و تصریح کرد: اگر می بینیم بیش از سی سال نظام اسلامی سرپا ایستاده است، به خاطر همین پافشاری روی ارزش های دینی است.

حجت الاسلام والمسلمین غروی با تاکید بر این نکته که نباید ارزش های دینی را با موضوع دیگری معامله کنیم، نسبت به القای برخی فرهنگ‌ های غلط از طریق ساخت فیلم و برگزاری جشنواره هشدار داد و گفت: تمام برنامه ها و جشن‌های ما باید رویکرد اسلامی داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین غروی با انتقاد از برخی برنامه های صدا و سیما، گفت: برنامه ها و فیلم ها و سریال های رسانه ملی باید به گونه ای باشد که ارزش های اخلاقی و دینی را ترویج دهد.

عضو شورای عالی حوزه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به موقعیت و جایگاه ویژه شهر مقدس قم، وجود مظاهر بی بند و باری در این شهر را زیبنده ندانست و اظهار داشت: بی‌بندوباری ظاهری در قم قابل تحمل نیست چراکه این شهر عش اهل بیت و پایتخت معنوی جهان تشیع است و همه باید به مسؤولان کمک کنند تا وضعیت بهتر از این شود. /924/پ202/ج
ارسال نظرات