۲۸ دی ۱۳۹۰ - ۱۳:۰۲
کد خبر: ۱۲۱۳۵۵
امام جمعه سردشت:

پیشرفت ایران اسلامی مساوی با انزوای آمریکا است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه سردشت، پیشرفت ایران اسلامی را مساوی با انزوای آمریکای جنایتکار و غاصب دانست.
حجت الاسلام مصطفي نصيري، امام جمعه سردشت دزفول
حجت الاسلام مصطفی نصیری امام جمعه سردشت دزفول در گفت و گو با خبرگار خبرگزاری رسا با اشاره به هدف دشمنان نسبت به ترور مهندس احمدی روشن، اظهار داشت: دشمنان با این اقدام پست و ننگین خود در تلاش برای ترساندن جوانان نسبت به ادامه راه آنها بودند.

وی افزود: این عمل دشمنان نشان دهنده درماندگی و شکست مفتضحانه آنها نسبت به توطئه ها و استراتژیک های ناکارآمد آنها در جوامع اسلامی به ویژه ایران و همچنین به بن بست رسیدن آنها است.

امام جمعه سردشت، منطق دشمنان را منطق صلاح و زورگویی دانست و گفت: اگر دشمنان می توانستند از راه دیگری جلوی پیشرفت روز افزون ایران در زمنیه های علمی را بگیرند، به یقین رویکرد دیگری را در پیش می گرفتند، اما از آنجا که ترور شخصیت های نخبه ایران تنها راه آنها بود، اقدام به انجام این عمل کورکورانه کردند.

وی اذعان داشت: از آنجایی که دشمنان احمق می دانستند ایران با سرعت در حال رشد، ترقی و در حال تبدیل شدن به یک الگوی برتر جهانی است، برای مقابله با آن راه چاره ای که آن جز ترور شخصیت های نخبه نظام نبود را اجرایی کردند؛ چرا که آنها این پیشرفت های نظام را موجب شکست خودشان می دانستند.

حجت الاسلام نصیری، پیشرفت ایران را مساوی با انزوای آمریکای جنایتکار و غاصب دانست و گفت: آن زمانی که ایران به الگویی تمام عیار برای کشورها و ملت های بیدار شده جهان تبدیل شود عمر نظام استکباری و استبدادی به پایان خواهد رسید و این به معنای شکست آنان است؛ از این رو آن‌ها با همه قوا تلاش می کند تا ایران نتواند در عرصه های بین الملل خودی نشان دهد.

وی به سخنان خانواده شهید احمدی روشن اشاره کرد و گفت: خانواده شهید احمدی روشن با صلابت اعلام کردند که پس از شهادت مصطفی صدها و یا هزاران مصطفی احمدی روشن از رحم مادران پاک ایران شکفته شده و با صلابت راه فرزندمان را ادامه خواهند داد؛ از این رو ترور دانشمندان نخبه ایران زمین عزم ما را راسخ تر کرده و این عمل آمریکا نشان از حرکت درست، صحیح و رو به جلوی نظام و انقلاب اسلامی است.

امام جمعه سردشت در پایان سخنان خود، با بیان این که جوانان و داشجویان نظام اسلامی باید پیام امام حسین(ع) جامه عمل پوشانند، اظهار داشت: جوانان و قشر نخبه جامعه باید با ایستادگی در برابر ظلم و ظالم و دفاع از حق مظلوم به پیان امام حسین(ع) جامه عمل پوشانده و ییقین کنند که اگر این چنین باشند هدف آنها چیزی جز پیشرفت و متعالی کردن نظام مقتدر جمهوری اسلامی ایران نخواهند بود./9465/ت303/ص
ارسال نظرات