۱۸ دی ۱۳۹۰ - ۰۹:۱۳
کد خبر: ۱۲۰۶۶۳
اوایل سال آینده؛

سالن ورزشی طلاب به بهره برداری می رسد

خبرگزاری رسا ـ جانشین فرمانده تیپ مستقل امام صادق(ع)، از بهره برداری از سالن ورزشی بدنسازی و تنیس روی میز تیپ تا اوایل سال آینده خبر داد.
آرشيو
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمد عارفی جانشین فرمانده تیپ مستقل رزمی تبلیغی امام صادق(ع) شنبه شب در مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره ورزشی طلاب و روحانیان بسیجی حوزه علمیه قم که در سالن ورزشی تیپ برگزار شد، گزارشی از فعالیت های ورزشی این مجموعه ارائه کرد.

حجت الاسلام عارفی در ادامه ورزش کردن را در روحیه طلاب بسیار تاثیرگذار دانست و تاکید کرد: تحصیل، تهذیب و ورزش برای جوانان و طلاب امری ضروری است.

وی با بیان اینکه اینکه برای طلاب و روحانیان ورزش کردن هدف نیست، گفت: اخلاق یک عنصر کلیدی در ورزش است و طلاب ورزشکار در این عرصه متخلق به اخلاق اسلامی هستند.

جانشین فرمانده تیپ مستقل امام صادق(ع) توجه به ارزش های والای اخلاقی و اسلامی را مهم ترین رکن در ورزش ذکر و با اشاره به روایتی تاکید کرد: شجاع ترین مردم کسی است که بر هوای نفس خود غلبه کند.

حجت الاسلام عارفی با اشاره به استقبال مناسب طلاب بسیجی حوزه علمیه قم از مسابقات ورزشی گفت: این موضوع مسؤولان تیپ امام صادق را وامی دارد که نسبت به تجهیز امکانات اقدام کنند.

وی همچنین از بهره برداری از سالن ورزشی بدنسازی و تنیس روی میز تیپ امام صادق خبر داد و گفت: این سالن ورزشی در دو طبقه تا اوایل سال آینده مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

جانشین تیپ امام صادق(ع) در پایان از تلاش دست اندرکاران هفتمین جشنواره ورزشی طلاب و روحانیان بسیجی حوزه علمیه قم قدردانی کرد. /924/پ202/ص
ارسال نظرات