۰۹ دی ۱۳۹۰ - ۱۵:۲۷
کد خبر: ۱۲۰۰۸۹
حماسه عاشورایی(40) نماینده مجلس:

حماسه 9 دی رخدادی فراتر از معادلات سیاسی دنیا بود

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی، حماسه 9دی را نقطه پایانی راه فتنه گران دانست و اظهار داشت: حماسه 9 دی فراتر از اتفاقات جاری است که در شرایط سیاسی رخ می دهد، حماسه 9دی نقطه پایانی راه فتنه گران در آن دوران بود.
دکتر ناصر سوداني
نماينده مردم اهواز در مجلس شوراي اسلامي
ناصر سودانی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، اظهار داشت: حماسه 9 دی با هوشیاری ملت ایران رقم خورد و ملت پیام رهبری را لبیک گفتند.

وی تصریح کرد: حماسه 9 دی فراتر از اتفاقات جاری است که در شرایط سیاسی رخ می دهد، حماسه 9دی نقطه پایانی راه فتنه گران در آن دوران بود.

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان مجلس، حماسه بی‌نظیر 9دی‌ را خط بطلانی بر فتنه‌گری‌های منافقان داخلی و خارجی نظام اسلامی دانست و اظهار داشت: حماسه غرور آفرین 9دی‌، خط بطلانی بر فتنه‌گری‌هایی بود که قصد داشت تمامیت نظام جمهوری اسلامی ایران را زیر سؤال ببرد.

این مقام مسؤول، تصریح کرد: حضور پر شکوه مردم در 9 دی‌ماه سال 1388 همچون دیگر واکنش‌های انقلابی و ولایتمدار مردم همواره تعیین کننده و سرنوشت‌ساز بوده است.

9 دی نام بلندی برای خود ثبت کرد
وی خاطرنشان کرد: ملت ایران با هوشیاری همیشگی خود بار دیگر در 9 دی توانستند نامی بلند از خود در تاریخ به ثبت برسانند.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی افزود: این روز تاریخی برای ملت ایران همچون نقطه‌ای بازدارنده همه فتنه های دشمنان را از بین برده و اقدام های بعدی آن را نیز خنثی کرد؛ چرا که دیگر چهره واقعی آنان برای مردم رونمایی شد.

وی ادامه داد: آسیب‌ناپذیری نسل سوم انقلاب موجب شده است که دشمنان در نحوه دشمنی خود با نظام ولایی ما تجدید نظر کنند و تحریم‌های اقتصادی و اختلاف اندازی‌های درون نظام را در دستور کار خود قرار دهند.

این عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی در پایان سخنان خود، اظهار داشت: هوشیاری و حضور در صحنه ملت ایران سبب خنثی شدن توطئه‌های پلید دشمن می شود./9465/ت302/ج
ارسال نظرات