۰۲ آبان ۱۳۹۰ - ۰۹:۵۸
کد خبر: ۱۱۵۴۲۰
عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان:

هجوم احتمالی رژیم صهیونیستی به لبنان عواقب خطرناکی برای این رژیم خواهد داشت

خبرگزاری رسا ـ رییس هیات شرعی حزب الله لبنان بر هشدار سید حسن نصرالله مبنی بر پاسخ خردکننده مقاومت به جنگ احتمالی رژیم صهیونیستی علیه لبنان تاکید کرد.
شيخ محمد يزبک
به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین شیخ محمد یزبک، رییس هیات شرعی و عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان، روز گذشته در مراسمی در بعلبک در جنوب لبنان در راستای خبری که چندی پیش برخی از روزنامه های لبنان از سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله منتشر کردند بر هشدار سید حسن نصرالله مبنی بر اینکه هر جنگی از سوی دشمن صهیونیستی علیه لبنان به تغییر معادلات خواهد انجامید، تاکید کرد.

وی همچنین با اشاره به موضع سید حسن نصرالله مبنی بر اینکه پاسخ به هر جنگ صهیونیستی علیه لبنان در تاریخ جنگ اعراب و صهیونیست ها بی سابقه خواهد بود و از تل آویو آغاز خواهد شد، افزود: معادله بمباران روستا در برابر روستا و شهر در برابر شهر بخشی از گذشته است.

این شخصیت برجسته حزب الله لبنان همچنین تاکید کرد که سید حسن نصرالله، فکر و ذکر پایتخت های غربی و اتاق های فکر دولت های استکباری را به خود مشغول کرده است.

گفتنی است که چندی پیش روزنامه روزنامه لبنانی الاخبار در خبری نوشت که سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب الله لبنان در دیدار با برخی از رهبران این حزب اعلام کرده است که پاسخ مقاومت به هر جنگی که رژیم صهیونیستی در آینده علیه لبنان آغاز کند از تل آویو آغاز خواهد شد و به تغییر چهره منطقه خواهد انجامید.

این در حالی است که حزب الله لبنان پیشتر اعلام کرده بود که این روزنامه بیانگر مواضع آنها یا مسؤول پوشش اخبار این حزب نیست و دفتر مطبوعاتی و رسانه ای حزب الله تنها منبع مورد اعتماد برای انتشار اخبار و مواضع رسمی این حزب است و اکنون این سخنان، نخستین موضع گیری از سوی مقام های برجسته حزب الله در تایید این خبر است./981/ب902/گ
ارسال نظرات