۱۳ مهر ۱۳۹۰ - ۲۲:۱۶
کد خبر: ۱۱۴۱۱۸

دویست هزار دانش آموز قمی با معارف مهدوی آشنا خواهند شد

خبرگزاری رسا ـ مدیر بنیاد فرهنگی مهدی موعود استان قم در جمع طلاب قمی از برگزاری دوره‌های مهدویت در بین شش هزار طلبه و دویست هزار دانش آموز قمی خبر داد.
آموزش معارف مهدويت


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام ناصر شهیدی، مدیر بنیاد فرهنگی مهدی موعود، شامگاه چهارشنبه، سیزدهم مهر در جمع طلاب و فضلای قمی با اشاره به این که این بنیاد به دستور رهبر معظم انقلاب ده سال پیش با هدف جلوگیری از آسیب های مهدویت تاسیس شد، ابراز داشت: دفتر این بنیاد در استان قم چند ماه پیش با حضور مسؤولان استان راه اندازی شد.

وی گسترش معارف مهدویت در استان قم را از اهداف راه اندازی این بنیاد در این شهر برشمرد و افزود: امیدواریم معارف اصیل اسلامی در این شهر که در روایات به عنوان الگوی دیگر شهرها معرفی شده در بین مردم گسترش یابد.

ححت الاسلام شهیدی آموزش معارف مهدویت در سه مرحله مقدمات، تکمیلی و تربیت مربی بین شش هزار طلبه، آموزش معارف مهدویت در بین دویست هزار دانش آموز به صورت مرحله ای و اجرای طرح بزرگ مهدی یاوران جوان را برخی از فعالیت های این بنیاد معرفی کرد و گفت: امیدواریم طلاب این بنیاد را در رسیدن به اهداف مورد نظر یاری کنند./921/د102/ع

ارسال نظرات