۰۴ مهر ۱۳۹۰ - ۱۴:۳۱
کد خبر: ۱۱۳۴۶۲
توصیه محسن رضایی به اصلاح طلبان:

کاری نکنید که تاریخ قضاوت دیگری درباره شما داشته باشد

خبرگزاری رسا ـ دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، با اشاره به در پیش بودن نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به اصلاح طلبان توصیه کرد با پرهیز از برخورد سیاسی و جناحی با مساله انتخابات، کاری نکنند که تاریخ در مورد آنان قضاوت دیگری داشته باشد.
دکتز محسن رضايي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، در حاشیه برگزاری همایش تجلیل از ایثارگران دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، در گفت و گو با خبرنگاران در پاسخ به سؤالی در خصوص حضور اصلاح طلبان و اهمیت حضور حداکثری در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: آن دسته از اصلاح طلبانی که امام و رهبری را قبول دارند در مقابل آزمون بزرگی قرار گرفته اند، اینها اگر برخورد سیاسی و جناحی با انتخابات بکنند و در انتخابات شرکت نکنند، تاریخ چیز خوبی برای آنها نمی نویسد.

وی با بیان اینکه امروز باید در هر جناح و گروهی که هستیم وفاداری خود را به نظام اسلامی نشان دهیم، ابراز داشت: در این انتخابات باید به صورت جدی شرکت کنیم و کاری به امور گذشته نداشته باشیم چرا که می خواهیم مردمسالاری را بار دیگر در عرصه انتخابات تجربه کنیم.

رضایی با تاکید بر اینکه همه باید به صورت پرشور در انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت کنیم، اختلاس اخیر را بی تاثیر در حضور مردم در انتخابات دانست و تاکید کرد: بحث انتخابات فراتر از مباحث مربوط به اختلاس اخیر است و در عین حال با کسانی که اختلاس کرده اند باید برخورد جدی و صادقانه صورت گیرد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه هر کس که اشتباه کرده باید صادقانه اشتباهات خود را به مردم بگوید، چرا که مردم صادق و مخلص هستند، انتخابات را یک عرصه سرنوشت ساز و حیاتی برای نظام مقدس اسلامی ارزیابی و خاطرنشان کرد: انتخابات با سرنوشت ملی کشور، امنیت و منافع ملی ما عجین است و من مطمئن هستم که ملت حضور پرشوری در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی خواهند داشت. /924/پ202/ج

ارسال نظرات