۰۳ مهر ۱۳۹۰ - ۲۲:۵۹
کد خبر: ۱۱۳۴۳۷
به همت اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی؛

طرح پشتیبانی فرهنگی و تربیتی در مدارس تیزهوشان اجرا می شود

خبرگزاری رسا ـ مسؤول آموزش تبلیغات اسلامی خراسان رضوی از اجرای طرح پشتیبانی فرهنگی و تربیتی در مدارس تیزهوشان استان در سال تحصیلی جدید خبر داد.
طرح پشتیبانی فرهنگی و تربیتی در مدارس تیزهوشان اجرا می شود
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، حجت الاسلام عبدالله ابراهیمی، مسؤول آموزش تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با اشاره به وجود 5 هزار دانش آموز تیزهوش در این استان اجرای این طرح در راستای سرمایه گذاری فرهنگی و تربیتی برای نیروهای تاثیر گذار و با استعداد جوان و نوجوان اعلام کرد.

وی از اجرای برنامه های فرهنگی، گفتمان های دینی و تجهیز کتابخانه ها در مدارس تیزهوشان همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید خبر داد.

ابراهیمی تبیین جایگاه علم و دین و رابطه این دو برای دانش آموزان سمپاد و توسعه فرهنگ دینی در بین دانش آموزان، معلمین و اولیای مدارس تیز هوشان را از جمله اهداف این برنامه ها برشمرد.

وی از راه اندازی هیئت دانش آموزی در مدارس تیزهوشان این استان خبر داد و افزود: تبلیغات اسلامی استان پشتیبانی مشاوران مذهبی و معلمین پرورشی، مسابقات وبلاگ نویسی در موضوعات و مفاهیم دینی، ارسال نشریه به همه معلمین و برگزاری کارگاه های آموزشی جنگ نرم، برگزاری نمایشگاه های فرهنگی را نیز در مدارس تیز هوشان پیگیری و اجرا می کند.

وی یادآور شد: با توجه به اینکه بخش اعظمی از موفقیت آینده فرهنگی، اجتماعی کشور مرهون توانمدی های دانش آموزان تیز هوش بوده و در آینده ای نزدیک جامعه تحت تاثیر مدیریت و الگوگیری آنان قرار خواهد گرقت اداره کل تبیلغات اسلامی استان این طرح را ویژه دانش آموزان سمپاد به مرحله اجرا در آورده است./930/د102/ص
ارسال نظرات