۲۴ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۴:۱۹
کد خبر: ۱۱۰۸۱۲
امام جمعه کلیبر:

دشمنان به دنبال قبح‌زدایی از گناه در جوامع اسلامی هستند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه شهرستان کلیبر گفت: ترویج روحیه نشاط معنوی و آگاهی‌بخشی به عموم اقشار جامعه نسبت به عواقب گناه و هنجارشکنی رسالت امروز روحانیت در جامعه اسلامی می باشد.
بدحجابي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، نشست مشترک روحانیان، مبلغان و فرماندهان نیروی انتظامی شهرستان کلیبر امروز در راستای تداوم همکاری پلیس با مبلغان دینی در ماه مبارک رمضان برگزار شد.

حجت الاسلام موسوی، امام جمعه شهرستان کلیبر در سخنانی با تاکید بر حفظ شعائر اسلامی در ماه مبارک رمضان اظهار داشت: پلیس بایستی با جدیت تمام با هنجارشکنان اجتماعی و اخلاقی و همچنین مصادیق تظاهر به روزه‌خواری برخورد قاطع داشته باشد.

وی با بیان این‌که امنیت اجتماعی در گرو احساس مسؤولیت همگانی است، خاطر‌نشان کرد: بی تفاوتی نسبت به مسائل پیرامون و فراموشی فرائض دینی از جمله امر به معروف و نهی از منکر زمینه را برای وقوع جرائم و بداخلاقی های اجتماعی فراهم خواهد کرد.

حجت الاسلام موسوی با تاکید بر نقش روحانیت در پیشگیری از وقوع جرائم افزود: ترویج روحیه نشاط معنوی و آگاهی بخشی به عموم اقشار جامعه نسبت به عواقب گناه و هنجارشکنی، رسالت امروز روحانیت در جامعه اسلامی است.

امام جمعه کلیبر با بیان این‌که دشمنان به دنبال قبح‌زدایی از گناه در جوامع اسلامی هستند، گفت: ترویج خرافات و اعتقاد به مسائل غیرواقع نشان از نفوذ عوامل دشمنان اسلام در ممالک اسلامی دارد، تعامل روحانیت و پلیس می‌تواند عرصه را برای جولان دشمنان تنگ‌تر کند.

وی در ادامه خواستار بهره مندی روحانیان از ظرفیت‌های معنوی کاه مبارک رمضان در جهت ترویج مبانی اخلاقی در جامعه شد و گفت: مبلغان اعزامی و روحانیت منطقه باید نهایت همکاری و تعامل را در جهت برنامه‌های ناجا داشته باشند.

همچنین رحیم محمدی، فرمانده انتظامی شهرستان کلیبر در این نشست آگاه سازی مردم نسبت به مسائل و معضلات اجتماعی و پیشگیری از جرایم و تهدیدات نرم دشمنان را مورد تاکید قرار داد و گفت: غرب با بهره‌مندی از شبکه‌های مختلف ماهواره ای و ترویج بی بند و باری و مواد مخدر مطالبی به دنبال جدایی فرزندان از کانون گرم خانواده هستند.

وی در ادامه از مبلغان روحانی خواست تا در مساجد و منابر و در سایر اجتماعات و مناسبت های دینی در جهت آگاهی مردم تلاش و اهتمام مضاعف داشته و نیروی انتظامی را در اجرای برنامه های فرهنگی یاری کنند./935/پ203/س
ارسال نظرات