۲۰ تير ۱۳۹۰ - ۱۵:۲۰
کد خبر: ۱۰۸۵۱۵

هشتمین دوره طرح ولایت بسیج دانشجویی خوزستان در قم آغاز به کار کرد

خبرگزاری رسا ـ هشتمین دوره طرح ولایت بسیج دانشجویی خوزستان در مجتمع فرهنگی زیارتی یاوران مهدی(ع) در قم آغاز به کار کرد.
طرح ولايت
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، فردین جهان بین، مدیر دفتر پژوهش و برنامه ریزی موسسه آموزشی و پژوهشی حضرت امام خمینی (ره) روز گذشته در مراسم افتتاح هشتمین دوره طرح ولایت بسیج دانشجویی خوزستان که در محل مجتمع فرهنگی ـ زیارتی یاوران مهدی (ع) در قم برگزار شد، گفت: دینداری و مسلمانی تنها به اسم نیست، بلکه یک مسلمان باید به گونه ای در دین خود عمیق شده باشد که بتواند در مقابل شبهات و حملات دشمنان ایستادگی کند.

وی با اشاره به اینکه در فنته سال 88 و جریان انحرافی امروز موارد بسیاری از عدم دین شناسی را می توان مشاهده کرد، افزود: در فتنه سال 88 و جریان انحرافی جدید می بینیم که حتی برخی مقامات ارشد دولتی به دلیل این‌که در مسائل دین خود عمیق نشده اند، دچار لغزش می شوند.

مدیر دفتر پژوهش و برنامه‌ریزی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی‌(ره) تاکید کرد: امروز جبهه اسلامی بشدت به سرباز نیاز دارد؛ البته سربازی که در مباحث دینی خود عمیق شده باشد تا هر زمان که به او نیاز بود در میدان حاضر شده و نقش آفرینی کند.

علیرضا علیزاده حداد، رئیس سازمان بسیج دانشجویی استان خوزستان نیز در ادامه این مراسم گفت: بسیج دانشجویی یکی از اقشار نیروی مقاومت بسیج در سطح کشور و یکی از مهمترین ابتکارات حضرت امام خمینی‌(ره) است که دید بلند ایشان را در خصوص جوانان و حفظ نظام اسلامی نشان می‌دهد.

وی افزود: بسیج دانشجویی باید بتواند نیروهای همتراز با ماموریت بزرگ خود که همان حفظ نظام و انقلاب اسلامی است را تربیت کند.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی استان خوزستان با اشاره به اینکه بیش از 30 سال است که نظام جمهوری اسلامی ایران توانسته جدای از تفکرات و نظریه های پوچ غرب زنده بماند، گفت: جمهوری اسلامی ایران در این 30 سال به دنیا نشان داده که می تواند جدای از نظریات و تفکرات نظام سرمایه داری غرب زندگی کند و امروز نیز در حال انتشار تفکرات و راهبردهای خود به دیگر نقاط دنیا است.

علیزاده با اعلام اینکه امروز در دنیا ایرانیان را به عنوان نظریه پردازان بیداری اسلامی می شناسند، خاطرنشان کرد: این موضوع مسؤولیت ما را سنگین‌تر، و ما را موظف می کند تا بر تمامی زوایای حکومتداری اسلامی، جهان بینی اسلامی و دید اسلام نسبت به انسان و روابط بین آنها تسلط داشته باشیم./9452/د101/س
ارسال نظرات