۰۱ تير ۱۳۹۰ - ۲۰:۲۰
کد خبر: ۱۰۷۳۴۵
عضو خبرگان رهبری:

تفکرات الحادی جایی در محافل علمی دانشگاه‌ها ندارد

خبرگزاری رسا ـ آیت الله شبستری با تأکید بر این‌که تفکرات الحادی جایی در محافل علمی دانشگاه ها ندارد، گفت: اساتید بسیجی رسالت خطیری در مقابله با انحرافات بر عهده دارند.
آيت الله شبستري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت الله محسن مجتهدشبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، روز گذشته در دیدار اساتید بسیجی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی استان، اظهار داشت: دشمنان اسلام با درک جایگاه حساس دانشگاه و دانشجو درصدد القای تفکراتی به ظاهر روشنفکرانه در محافل علمی و دانشجویی هستند.

وی با بیان این‌که تفکرات الحادی جایی در محافل علمی دانشگاه‌ها ندارد، گفت: اساتید بسیجی رسالت خطیری در مقابله با انحرافات بر عهده دارند، چراکه مصداق بارز و واقعی‌«معلم الخیر» هستند.

امام جمعه تبریز با تأکید بر گزینش دقیق در اساتید دانشگاهی گفت: متأسفانه تعداد اندکی از استادان دانشگاه به دنبال گسترش تفرکات لیبرالی غرب هستند، این در حالی‌ است که رهبر فرزانه انقلاب بارها بر اسلامی‌کردن دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی تأکید داشته اند.

آیت الله شبستری با بیان این‌که دشمن سرمایه‌گذاری کلانی در دانشگاه‌ها کرده است، گفت: گروه هدف استکبار جهانی دانشجویان هستند، که در این میان اساتید بسیجی در جهت روشنگری و مقابله با تبلیغات و ترفندهای رسانه‌ای غرب نقشی حساس و مهم دارند.

وی خاطر‌نشان کرد: فضای دانشگاه‌ها بایستی مملو از شور و شعور جوانی و نشاط معنوی برای تحقق جنبش نرم افزاری باشد، امروز کشور بیش از هر زمان دیگری نیازمند دانشمندانی جوان و مبتکر است.

عضو خبرگان رهبری با بیان این‌که آینده کشور با فعالیت مخلصانه اساتید بسیجی درخشان خواهد بود، اظهار داشت: اساتید بسیجی ضمن نقش آفرینی در مباحث علمی بایستی در جهت بسترسازی علمی و عقلی برای خنثی‌سازی توطئه‌های شوم فرهنگی و اعتقادی غرب اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

وی پاسخگویی به شبهات دانشجویان، مقابله با تفرکات الحادی، ترویج روحیه بسیج در جنبش نرم افزاری و دفاع عقلایی و منطقی از حریم ولایت را از مهم‌ترین مأموریت‌های بسیج اساتید دانست و گفت: تمام دستاوردهای علمی کشور مرهون رهنمودهای داهیانه رهبر فرزانه انقلاب است، از این رو ولایت‌مداری کمتر کاری است که می‌توان برای قدردانی از مجاهدت‌های رهبری انقلاب انجام داد./935/پ202/س
ارسال نظرات