۱۹ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۱۰۶۵۰۱
رییس مرکز مطالعات وزارت کشور:

نظام سلطه به دنبال تسخیر افکار عمومی است

خبرگزاری رسا ـ رییس مرکز مطالعات و آموزش وزارت کشور در جمع مدیران آذربایجان شرقی گفت: نظام سلطه در برنامه ای دراز مدت به دنبال تسخیر و مدیریت افکار عمومی است.
رسانه
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، سمینار «جنگ نرم، تهدید نرم و شیوه‌های مقابله با آن» ویژه مدیران میانی دستگاه‌ های اجرایی استان آذربایجان شرقی امروز در تبریز برگزار شد.

‌محمد وحدتی، رییس مرکز مطالعات و آموزش وزارت کشور اظهار داشت: استکبار جهانی با اتکا به قدرت رسانه‌ای خود درصدد القای باورهای غلط در افکار عمومی جهان است، که این امر مقدمه‌ای برای اقدامات ضدبشری غرب شده است.

وی با تأکید بر این‌که نظام سلطه در برنامه‌ای دراز مدت به دنبال تسخیر و مدیریت افکار عمومی است، تصریح کرد: امروزه نه تنها کشورهای اسلامی، بلکه مردم جوامع غربی نیز در معرض جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دولتمردان خود قرار گرفته‌اند، به گونه ای که امروز هدایت افکار عمومی بدست رسانه های وابسته به دولت و رژیم صهیونیستی صورت می گیرد.

وحدتی انحراف افکار عمومی از حقایق جاری و گذشته را از مهم‌ترین اهداف جنگ نرم برشمرد و خاطر‌نشان کرد: دشمن بدون لشکرکشی در کشورها در عمق افکار مردم نفوذ کرده و باورهایی که القا می کند که در ظاهر خوشایند؛ اما در باطن خلاف جهت آموزه‌های دینی و ضد بشری است.

رییس مرکز مطالعات و آموزش وزارت کشور آگاهی بخشی به عموم آحاد جامعه را ضرورتی فوری در عصر حاضر عنوان کرد و افزود: دشمن به دنبال براندازی نظام از درون است، این امر محقق نخواهد شد مگر آن زمان که دشمن بتواند ما را از ولایت و مردم جدا کند، البته استکبار جهانی از ارتباط عاطفی امام، امت و دولت غافل است.

وحدتی آسیب دیده‌گان جنگ نرم دشمن را سربازان استکبار جهانی دانست و گفت: نباید در برابر تهاجم بی وقفه فرهنگی و عقیدتی دشمنان موضعی انفعالی اتحاذ کرد، اگر نتوانیم ارزش‌های اصیل دینی را به جهان صادر کنیم و یا دفاع بد از اسلام داشته باشیم، به یقین خود اولین آسیب دیده جنگ نرم خواهیم بود.

همچنین میکائیل جمال پور، مدیرکل آموزش و پژوهش استانداری آذربایجان شرقی در سخنانی به اهداف برگزاری این سمینار پرداخت و گفت: آشنایی مدیران با ترفندهای مختلف جنگ رسانه‌ای و نرم دشمنان اسلام و ایران سبب اتخاذ استراتژی واحد و اصولی بر مبانی آموزه‌های دینی برای مقابله به توطئه‌های استکبار جهانی خواهد شد./935/پ202/س
ارسال نظرات