۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۰۹:۳۱
کد خبر: ۱۰۴۹۵۴
حجت الاسلام طائب:

عربستان در باتلاق بحرین زمین گیر و غرق خواهد شد

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه قم با محکوم کردن لشکرکشی آل سعود به بحرین و سرکوب مردم این کشور، گفت: عربستان در باتلاق بحرین غرق خواهد شد همان گونه که آمریکا در باتلاق عراق زمین گیر شد.
سخنراني حجت الاسلام طائب حجت الاسلام مهدي طائب
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام مهدی طائب، استاد حوزه و دانشگاه چهارشنبه شب، در سومین نشست سلسله مباحث تحلیل تاریخ سیاسی اسلام که در ساختمان انجمن حدیث لوح و قلم برگزار شد، به تحلیل و بررسی مسائل مختلف کشور پرداخت.

وی با اشاره به موج بیداری اسلامی، این تحولات را برگرفته از انقلاب اسلامی ایران دانست و ابرازداشت: ملت های منطقه با الهام گرفتن از ملت ایران در برابر حکومت های دیکتاتوری قیام کرده و بپا خاسته اند.

حجت الاسلام طائب، لشکرکشی خدام قلابی حرمین شریفین به بحرین را محکوم کرد و اظهارداشت: ورود عربستان به بحرین همانند ورود آمریکا به عراق است و ان شاء الله در این باتلاق غرق خواهند شد همان گونه که خدا آمریکا را در عراق غرق کرده است.

وی با اشاره به هزینه های فراوان لشکرکشی به عراق برای آمریکایی ها، بیان داشت: امروز تحلیلگران خودشان به این نتیجه رسیده اند که باید هرچه سریعتر از این کشور بیرون بیایند چراکه هزینه های زیادی برای شان به دنبال داشته است.

این تحلیلگر مسائل سیاسی، همچنین مطالب مطرح شده در مستند ظهور بسیار نزدیک است را بی پایه و اساس خواند و بر ضرورت هوشیاری در مقابل این گونه اقدامات تاکید کرد.

حجت الاسلام طائب همچنین در این نشست به سؤالات حاضران در خصوص مسائل مختلف و اتفاقات اخیر در کشور پاسخ داد./924/پ202/ص
ارسال نظرات