۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۴:۴۲
کد خبر: ۱۰۳۹۶۶

مراسم تجلیل از اساتید و دانشجویان نمونه دانشگاه معارف اسلامی برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ همزمان با هفته معلم از استادان و دانشجویان نمونه و برتر دانشگاه معارف اسلامی با اهدا لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد.
عکس آرشيوي دانشگاه معارف اسلامي قم



به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، همزمان با هفته معلم و ایام شهادت استاد شهید مرتضی مطهری، در مراسمی از اساتید و دانشجویان برتر و نمونه دانشگاه معارف اسلامی قم تجلیل شد.

در این مراسم که با هدف گرامی داشت یاد و خاطره شهید مطهری و معرفی اساتید و دانشجویان نمونه دانشگاه معارف اسلامی برگزار شد، اساتید و دانشجویان برتر این دانشگاه جوایز و هدایای خود را دریافت کردند.

حجج الاسلام آقایان شیخ الاسلام از چهره های ماندگار کشور در سال 89، عبدالحسین خسروپناه و شفیق به عنوان اساتید نمونه دانشگاه معارف اسلامی در مقطع دکتری معرفی شدند.

حجج اسلام مهندسی، حاج ابراهیمی و راستی تبار نیز به عنوان اساتید برتر در مقطع دوره ارشد دانشگاه معارف اسلامی معرفی و جوایز خود را دریافت کردند.

حجت الاسلام اولیا نسب به عنوان دانشجوی برتر در مقطع دکتری معرفی و همچنین حجج الاسلام مصطفی ده باشی، عمار رمضانی و ابوالقاسم به‌رودی و آقایان حسین قلی‌پور، امیر حسین عرفان و رضا دادگر نیز به عنوان دانشجویان نمونه دانشگاه معارف اسلامی در دوره ارشد انتخاب شدند و با اهدای لوح تقدیر و جوایزی از آنان تجلیل به عمل آمد.

در این مراسم که روز پنج شنبه 15 اردیبهشت ماه برگزار شد، حجج اسلام کلانتری، رییس دانشگاه معارف اسلامی، حاج ابراهیمی، عضو هیات علمی دانشگاه امیر کبیر و شیخ الاسلام از چهره های ماندگار جمهوری اسلامی ایران در سال گذشته به سخنرانی پرداختند.

سخنرانان آئین تجلیل از دانشجویان و اساتید نمونه دانشگاه معارف اسلامی، با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهید استاد مطهری، از خدمات و تلاش های علمی این شخصیت روحانی و استاد برجسته تجلیل و بر ضرورت الگوگیری معلمان و نسل جوان از سیره علمی وی تاکید کردند./924/پ202/ع

ارسال نظرات