۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۶
کد خبر: ۷۵۶۵۰۵
معاون اجرایی حرم مطهر بانوی کرامت خبر داد؛

افتتاح برخی پروژه‌ها و رونمایی از برخی دستاورد‌ها حرم حضرت معصومه

افتتاح برخی پروژه‌ها و رونمایی از برخی دستاورد‌ها حرم حضرت معصومه
محمودنژاد ضمن بیان اینکه برنامه‌های دهه کرامت به صورت ملی و فرا ملی انجام خواهد شد، اظهار داشت: در ایام دهه کرامت به همت خادمان حضرت معصومه (س) اتفاقاتی در حوزه‌های هنری و مهندسی این آستان مقدس اتفاق خواهد افتاد.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، هادی محمودنژاد، معاون اجرایی حرم مطهر بانوی کرامت در نشست خبری برنامه‌های دهه کرامت حرم مطهر فاطمه معصومه سلام الله علیها که امروز با حضور خبرنگاران و مسئولین در سالن جلسات پژوهشکده علامه طباطبایی (ره) برگزار شد ضمن بیان اینکه برنامه‌های دهه کرامت به صورت ملی و فرا ملی انجام خواهد شد، اظهار داشت: در ایام دهه کرامت به همت خادمان حضرت معصومه (س) اتفاقاتی در حوزه‌های هنری و مهندسی این آستان مقدس از جمله افتتاح برخی پروژه‌ها و رونمایی از برخی دستاورد‌هایی که در طول سال گذشته در این آستان مقدس انجام شده رقم خواهد خورد.

معاون اجرایی حرم مطهر بانوی کرامت در ادامه افزود: از جمله پروژه‌هایی که رونمایی خواهد شد تکمیل ضریح مطهر رأس الحسین (ع) برای کشور سوریه است که به همت خادمان حرم مطهر بانوی کرامت انجام شده و در سالروز میلاد حضرت معصومه (س) رونمایی می‌شود و آماده ارسال به آن مکان مقدس است.

معاون اجرایی حرم مطهر بانوی کرامت با اشاره به اینکه در طلایی که برای حرم حضرت رضا (ع) در کارگاه هنری آستان مقدس بانوی کرامت ساخته به حرم مطهر رضوی ارسال خواهد شد، گفت: این در، با طلای فاخر و با بهره‌گیری از هنرمندان قم و اصفهان و تیم فنی و هنری آستان قدس رضوی و حمایت دو نفر از خیرین ساخته شده و در دهه کرامت ضمن رونمایی و برای نصب به حرم امام رضا (ع) ارسال می‌شود.

محمودنژاد با بیان اینکه این دو پروژه از منابع خیرینی که با آستان مقدس همکاری دارند تأمین منابع شده، اضافه کرد: در موکب حرم مطهر حضرت معصومه (س) در مسیر نجف به کربلا ساخت یک زائرسرا به زیربنای ۳ هزار مترمربع در دوطبقه و ۶ سالن شروع شده و تلاش خواهد شد که تا پایان دهه کرامت به بهره‌برداری برسد.

معاون اجرایی حرم مطهر بانوی کرامت در پایان افزود: ما در حرم مطهر حضرت معصومه (س) پروژه‌های هنری و عمرانی از جمله کاشی‌کاری، نقاشی و مقرنس‌کاری داریم که برخی در فاز اول و برخی در فاز تکمیلی قرار دارد و بعضی از این پروژ‌ها در دهه کرامت رونمایی خواهد شد.

ارسال نظرات