۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۴
کد خبر: ۷۵۷۴۹۹
معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین:

امروز بسیج، سدِ بلای ملت ایران و انقلاب اسلامی است

امروز بسیج، سدِ بلای ملت ایران و انقلاب اسلامی است
معروفی با اشاره به خدمات گسترده بسیج در کشور گفت: امروز بسیج، سد بلای ملت ایران و انقلاب اسلامی است و بسیج بر این مسئله افتخار و همیشه در مسیر ولایت و پشتیبانی از نظام اسلامی تلاش و کوشش می کند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، سردار حسین معروفی معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین در اختتامیه جشنواره جام رسانه امید که بعد از ظهر امروز در مجتمع ولی عصر سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد اظهار داشت: اگر ما بخواهیم برای ملت بزرگ ایران و اسلام ناب خروجی و قابلیت تعریف کنیم، باید فهرست مطول آن را مطرح کنیم که نیاز به زمان فراوان دارد.

وی با اشاره به هوشمندی ملت بزرگ ایران در عرصه های مختلف پیروزی انقلاب اسلامی بیان داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، همه مردم اعم از اقشار مختلف به حرف امام خمینی(ره) گوش کرده و با تفکر و منطق دقیقِ ۹۸ درصدی، جمهوری اسلامی را جایگزین آن کردند.‌

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین ابراز کرد: دشمنان انقلاب اسلامی در ابتدای این نظام نوپا، جنگ های قومی و جهانی به راه انداختند تا ملت و کشور را مشغول کنند؛ اما ملت بزرگ ایران هوشمندی کرده و نقشه دشمنان را نقش بر آب کرد.

معروفی افزود: ملت بزرگ ایران با توکل به خدا و باورهای الهی در مقابل اشرار عالم، نقش بسیار موثری ایفا کرده و همه اقوام و مذاهب و گروه های سیاسی حضور پرشوری داشتند و شهدای بسیاری را در این راه تقدیم کردند تا سرنوشت ها به نفع مردم ایران تحقق پیدا کرد.

وی با اشاره به ممنوعیت تولید و گسترش سلاح هسته ای در مبانی انقلاب اسلامی و فتوا ممنوعیت تولید از سوی رهبر معظم انقلاب ، سلاح هسته ای را ناکارآمدترین سلاح دنیا عنوان کرد.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به هوشمندی ملت ایران در عرصه های مختلف و سربلند شدن ملت در فتنه های مختلف اظهار داشت: دشمنان با ایجاد فتنه های مختلف بر علیه انقلاب اسلامی، اقدامات مختلفی کردند؛ اما ملت ایران با هوشمندی خود، تمامی توطئه های دشمنان را خنثی کردند.

معروفی افزود: ملت ایران ثابت کرده اند که هرکجا اعتقادات، میانی و ارزش های دین و انقلاب مردم ایران در خطر باشد، باقدرت و قوت وارد میدان می شوند و باید مسئولان قدر این مردم هوشمند را بدانند.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به خدمات گسترده بسیج در کشور بیان داشت: امروز بسیج، سد بلای ملت ایران و انقلاب اسلامی است و بسیج بر این مسئله افتخار می کند و همیشه در مسیر ولایت و پشتیبانی از نظام اسلامی تلاش و کوشش می کند.

ارسال نظرات