۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۷۵۵۳۸۸
مدیرکل کتابخانه های عمومی لرستان:

ثمره ایثار و شهادت پایان ناپذیر است

ثمره ایثار و شهادت پایان ناپذیر است
راستخانه با بیان اینکه ثمره ایثار و شهادت پایان ناپذیر است، گفت: در فرهنگ ما شهید پس از شهادت نیز اثرگذار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، سید سجاد راستخانه، ظهر امروز، در نخستین جلسه شورای اداری کتابخانه های عمومی شهرستان بروجرد مزین به نام شهید «سیدعباس صالحی روزبهانی» که با حضور کتابداران برگزار شد، به جنایت رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن جمعی از سرداران رشید سپاه اسلام در سوریه اشاره کرد و گفت: شهید «سیدعباس صالحی» روزبهانی که در حادثه انفجار کنسولگری کشورمان در سوریه به شهادت رسید، مایه افتخار اهالی بروجرد بوده و مردم این شهر به ویژه کتابداران و اهالی فرهنگ باید بیش از پیش در ترویج سیره و منش شهدای والا مقام کوشش نمایند.

مدیر کل کتابخانه های عمومی لرستان افزود: ارتقای جایگاه انسانیت توسط شهدا تحقق یافت، شهدا با ایثار و جان فشانی خود در فرهنگ ما حیات دوباره ای ایجاد کردند و این اثرگذاری ثمره همان ایثار است.

وی ادامه داد: ثمره ایثار و شهادت پایان ناپذیر است و در فرهنگ ما شهید پس از شهادت نیز اثرگذار است، راه شهدای ما همان مسیر شهیدان کربلا است.

راستخانه گفت: شهدا الگو‌های واقعی جامعه هستند که تمام هستی خود را برای فدای میهن کردند و دشمن نیز درصدد حذف ایثار و شهادت بوده که یادواره‌های شهدا تأکیدی بر روش و منش شهدا در پیروی از ولایت‌فقیه و گرامیداشت یاد و خاطره آنان به‌عنوان بهترین الگو‌ها برای جوانان است.

ابراهیم بهروج
برچسب ها: ایثار شهادت جامعه
ارسال نظرات