۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۹
کد خبر: ۷۵۵۱۳۴
فرمانده انتظامی لرستان:

جانبازان و ایثارگران میراث داران انقلاب اسلامی و شهدا هستند

جانبازان و ایثارگران میراث داران انقلاب اسلامی و شهدا هستند
الهی با بیان اینکه جانبازان و ایثارگران میراث داران انقلاب و شهدا هستند، گفت: فداکاری‌ها و ایثارگری‌های جانبازان در جهت ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت در جامعه تبیین شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، سردار یحیی الهی، ظهر امروز در آستانه ۲۹ فروردین روز ارتش، در دیدار با جانبازان بالای ۳۵ درصد انتظامی استان ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا و ایثارگران نظام مقدس جمهوری اسلامی، اظهارداشت: دیدار با جانبازان ادای دین به ارزش‌ها و شعائر والای انقلاب است.

فرمانده انتظامی لرستان افزود: فداکاری‌ها و ایثارگری‌های جانبازان باید در جهت ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت در جامعه تبیین و تشریح شود.

وی جانبازان و ایثارگران را میراث داران انقلاب اسلامی و شهدا دانست و عنوان کرد: از منظر قرآن، ائمه معصومین(ع) و امامین انقلاب اسلامی، شما جانبازان حق زیادی به گردن ما دارید و انشالله که شرمنده شما نشویم و بتوانیم جزء ناچیزی از این دین را اداء کنیم.

سردار الهی خاطرنشان کرد: جانبازان مظهر گذشت و نمونه‌های برجسته از ایثار و فداکاری هستند که سلامت جسم خود را در راه انقلاب صرف کردند و امروز رنج ها، درد‌ها و ناراحتی‌های خود را با صبر و بردباری تحمل می‌کنند.

فرمانده انتظامی لرستان بیان کرد: جانبازان سند زنده عزت و ایستادگی در دفاع از امنیت و آرامش جامعه هستند و ما همیشه قدردان شما هستیم و خواهیم بود.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات