۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۹
کد خبر: ۷۵۵۰۴۱
پیام تبریک آیت الله اراکی به سرلشکر باقری؛

اقدام قهرمانانه سپاه پوزه دشمنان اسلام به ویژه آمریکا و رژیم جعلی اسرائیل را به خاک مالید

اقدام قهرمانانه سپاه پوزه دشمنان اسلام به ویژه آمریکا و رژیم جعلی اسرائیل را به خاک مالید
آیت الله اراکی در پیامی به سرلشکر باقری اقدام قهرمانانه سپاه پاسداران در هجوم عدالت طلبانه به مراکز نظامی و اطلاعاتی رژیم شرور و منحوس غاصب سرزمین پاک فلسطین را تبریک گفت.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله محسن اراکی در پیامی به سرلشکر باقری اقدام قهرمانانۀ سپاه در هجوم عدالت طلبانه به مراکز نظامی و اطلاعاتی رژیم شرور و منحوس غاصب سرزمین پاک فلسطین تبریک گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سردار سرافراز اسلام برادر بزرگوار سرلشگر باقری (دام عزه)

ریاست محترم ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران

 سلام علیکم و رحمه‌الله

اقدام قهرمانانۀ سپاه مقدس پاسداران انقلاب اسلامی که با همراهی نیروهای سربلند ارتش جمهوری اسلامی در هجوم عدالت طلبانه به مراکز نظامی و اطلاعاتی رژیم شرور و منحوس غاصب سرزمین پاک فلسطین انجام گرفت دل مظلومین عالم را شاد و پوزه دشمنان اسلام بویژه آمریکا و رژیم جعلی اسرائیل را به خاک مالید.

بر خود فرض می دانم از جنابعالی و فرماندهی دلاور سپاه پاسداران و فرمانده مقتدر نیروی هوا فضای سپاه و فرماندهی معظم ارتش اسلام و تمامی همکاران و دست اندرکاران این اقدام مجاهدانۀ بزرگ تشکر نموده و از خدای بزرگ برای شما و تمامی رزمندگان اسلام پیروزی نهائی عاجل بر سپاه کفر و ستم را مسألت دارم.

این پیروزی عظیم را ابتدا به وجود مقدس حضرت ولی عصر ارواحنا فداه و سپس به مقام معظم رهبری مدظله و به همۀ ملت بزرگ ایران و جبهۀ پر افتخار مقاومت تبریک عرض می کنم و از خدای بزرگ پیروزی مردم فلسطین بویژه غزۀ صبور را خواستارم.

«وَكَانَ حَقًّا عَلَيْنَا نَصْرُ الْمُؤْمِنِينَ»

 محسن اراکی

اقدام قهرمانانه سپاه پوزه دشمنان اسلام بویژه آمریکا و رژیم جعلی اسرائیل را به خاک مالید

ارسال نظرات