۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۶
کد خبر: ۷۵۴۹۴۴
آیت‌الله اعرافی در تجمع حوزویان:

محور مقاومت، اسرائیل را در درون اراضی اشغالی محاصره کرده است/ عملیات وعده صادق، معادلات را تغییر داد

محور مقاومت، اسرائیل را در درون اراضی اشغالی محاصره کرده است/ عملیات وعده صادق، معادلات را تغییر داد
مدیر حوزه های علمیه کشور خطاب به سران رژیم کودک کش صهیونیستی اظهار کرد: سپاه انقلاب اسلامی و آتشفشان قهر ملت های مسلمان و محور مقاومت شما را در شعله های آتش خواهد سوزاند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه در تجمع حوزویان در مدرسه علمیه فیضیه قم که در حمایت از عملیات نیروهای مسلح علیه رژیم صهیونیستی برگزار شد، با حمایت کامل از عملیات «وعده صادق» و ضربات کوبنده دلاورمردان نیروی هوافضای سپاه پاسداران بر پیکره پوشالی رژیم جنایتکار صهیونیستی، محصور شدن اسرائیل در درون اراضی اشغالی را مایه افتخار اسلام دانست و گفت: امروز همه معادلات تغییر کرده و محور مقاومت اسرائیل را در درون اراضی اشغالی محاصره کرده است.

مدیر حوزه های علمیه با بیان اینکه آتشفشان ادامه خواهد داشت و صهیونیست های جنایتکار را سرکوب خواهد کرد، افزود: امروز اسرائیل جنایتکار و کودک کش در درون خانه های غصبی مورد هجوم موشک ها و پهپادهای جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت است و این قیام عظیم ادامه خواهد داشت.

آیت الله اعرافی به دکترین انقلاب اسلامی در خصوص انتخابات میان فلسطینیان اصیل اشاره کرد و آن را یک اصل پذیرفته شده بین المللی دانست.

وی خطاب به سران رژیم کودک کش صهیونیستی تأکید کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و آتشفشان قهر ملت های مسلمان و محور مقاومت شما را در شعله های آتش خواهد سوزاند.

مدیر حوزه های علمیه کشور امروز را روز پیروزی امت اسلامی و شکست دشمنان دانست و افزود: امروز همه معادلات عالم تغییر کرده است و قدرت جدید در جهان متولد شده و آمریکا و همپیمانانش دیگر گدخدای عالم نیستند. آفرین بر سپاه قهرمان ما.

آیت الله اعرافی گفتمان انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران را گفتمان اخلاق، معنویت، آزادی، رهایی و مقابله با مستکبران دانست.

عضو فقهای شورای نگهبان خاطرنشان کرد: مستکبران عالم بدانند که اگر دست از پا خطا کنند، ضربات محکم تری خواهد بود.

ارسال نظرات