۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۰
کد خبر: ۷۵۴۹۳۶
کوثری در گفت‌وگو با رسا:

هر عمل جنایتکارانه اسرائیل، چاله مرگش را عمیق‌تر می‌کند

هر عمل جنایتکارانه اسرائیل، چاله مرگش را عمیق‌تر می‌کند
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی حمله به اسرائیل را باعث خوشحالی مسلمانان و مستضعفان سراسر جهان توصیف کرد و گفت: این تنبیه باعث می‌شود که اسرائیل و هم پیمانان آن غلطی مانند حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی و شهادت سرداران عزیز ما را مرتکب نشوند.

محمداسماعیل کوثری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با ابراز خرسندی از پوشیدن جامه عمل به قول‌های نیروهای نظامی کشور در مقابله با جنایات رژیم صهیونیستی گفت: قول‌هایی که داده شده بود به طور جامع، کامل و بهترین نحو با طراحی دقیق و هدف قرار گرفتن مکان‌های بسیار مؤثر جامه عمل پوشید.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی از هدف قرار گرفتن فرودگاهی که هواپیمای جنگی اف 35 حمله کننده به کنسولگری جمهوری اسلامی از آنجا برخاسته بود به عنوان یکی از اهداف خبر داد و اظهار داشت: با هماهنگی خوب ستاد نیروهای مسلح اعم از سپاه، ارتش، نیروی هوا فضا، پدافند ارتش و وزارت دفاع و با تصمیم شورای عالی امنیت ملی و مسئولیت ستاد کل نیروهای مسلح عملیات خوبی انجام شد.

وی حمله صورت گرفته از سوی جمهوری اسلامی را باعث خوشحالی تمام مسلمانان واقعی سراسر دنیا ارزیابی کرد و ابراز داشت: این عملیات باعث خوشحالی مسلمانان، محرومین و آزادی خواهان جهان به ویژه جبهه مقاومت شد.

کوثری حمله به زیرساخت‌های نظامی رژیم صهیونیستی را تنبیه خوبی برای این رژیم و هم پیمانان آن توصیف کرد و گفت: این عملیات نشان دهنده گوشه‌ای از قدرت نظام جمهوری اسلامی و درسی برای استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی بود؛ این درس باعث می‌شود که دیگر از این غلط‌ها نکنند و بدانند کنسول‌گری ایران و به شهادت رساندن سرداران عزیز ما تاوان دارد و فکر نکنند ما قدرت مقابله نداریم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی درباره احتمال حمله تلافی جویانه اسرائیل تصریح کرد: هر عمل جنایتکارانه اسرائیل چاله مرگ این رژیم را عمیق‌تر خواهد کرد؛ اگر رژیم صهیونیستی دست از پا خطا کند با شدت بیشتر با آن‌ها برخورد خواهیم کرد و کوتاه نخواهیم آمد؛ مردم و نیروهای مسلح آمادگی برخورد شدیدتر با اسرائیل و همپیمانانش را دارند.

وی درباره تأثیر عملیات ایران در سرزمین‌های اشغالی ابراز داشت: این عملیات می تواند عاملی برای توقف حملات رژیم صهیونیستی به غزه باشد؛ اسرائیل می‌داند که ایران حامی غزه و فلسطین است و باید از جنایت در این منطقه دست بردارد.

کوثری عملیات تلافی جویانه رژیم صهیونیستی را به دلیل فشارهای داخلی بر این رژیم بعید عنوان کرد و گفت: ساکنان فلسطین اشغالی نخواهند گذاشت که نتانیاهو و فرماندهانشان هر غلطی که می‌خواهند را انجام دهند؛ ادامه این جنایت‌ها روز به روز مردم ساکن در سرزمین‌های اشغالی را بیشتر تحت فشار قرار خواهد داد.

ارسال نظرات