۲۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۸
کد خبر: ۷۵۴۷۷۴
نماینده ولی فقیه در اصفهان تأکید کرد؛

لزوم تلاش منتخبان مردم برای عمل به وعده های انتخاباتی

لزوم تلاش منتخبان مردم برای عمل به وعده های انتخاباتی
اصفهان ـ آیت الله طباطبایی نژاد با تأکید بر ضرورت عملی شدن وعده های انتخاباتی نمایندگان، گفت: باید مردم بدانند نمایندگان قصد عملی کردن وعده های خود را دارند.

به گزارش خبرگزاری رسا در اصفهان، آیت الله سیدیوسف طباطبایی نژاد، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان، در دیدار نمایندگان منتخب مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی بر ایجاد وحدت رویه بیش از پیش نمایندگان جهت رسیدگی بهتر به مسائل و مشکلات شهرستان تاکید کرد و گفت: متاسفانه در ادوار گذشته شاهد بودیم برخی از نمایندگان شهر اصفهان دفاتری جداگانه داشتند که شایسته و بایسته چون روال کنونی است که دفاتر همه نمایندگان در یک مکان مشخص است.

امام جمعه اصفهان به اهتمام نمایندگان مجلس برای عملی نمودن وعده های داده شده در ایام تبلیغات انتخابات اشاره کرد و افزود: باید مردم بدانند که نمایندگان چه اقداماتی انجام داده اند و اگر نماینده ای نیز در تبلیغات خود اظهار می کند که قصد انجام کاری را دارد دروغ نمی گوید، اما موانع و مشکلاتی نیز بر سر راه تحقق وعده ها وجود دارد.

آیت الله طباطبایی نژاد اظهار کرد: به عنوان مثال ما درباره آب اصفهان در دوره سوم و چهارم مجلس لوایحی را تنظیم و تصویب می کردیم اما پس از آن که به مجلس می آوردیم مجلس به آن رأی نمی داد، لذا باید این مسئله را به مردم فهماند زیرا بدبین می شوند و باید مردم را توجیه نمود تا دوئیت بین مردم و مسئولین ایجاد نشود.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان به برخی از پیشرفت های کشور که توسط دولت ها و مسئولین وقت به انجام رسیده است اشاره و عنوان کرد: در دوره سوم یا چهارم مجلس، نمایندگان اظهار می کردند اگر بتوانیم در کشور 16 هزار مگاوات برق تولید کنیم در زمینه برق خودکفا می شویم و این در حالی بود که کل برق تولیدی در دوران پهلوی 9 هزار مگاوات بود و این رقم در سال 1402 به بیش از 75 هزار مگاوات رسیده است.

وی اضافه کرد: امروز در زمینه پیشرفت نظامی به جایی رسیده ایم اگر در دوران جنگ تحمیلی همه سعی آمریکا بر این بود که ما از کشوری اسلحه خرید نکنیم، امروز همه سعی آمریکا بر آن است که ما به کشوری اسلحه نفروشیم.

آیت الله طباطبایی نژاد اظهار کرد: پیش از انقلاب اسلامی تنها یک اتوبان در کشور وجود داشت، اما اکنون تمام شهرستان های اصفهان که شهر کویری نیز در بین آن وجود دارد دارای جاده و اتوبان هستند و این کار از اقدامات دولت ها بوده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر لزوم حرکت جهادی نمایندگان مجلس شورای اسلامی بر اساس سیاست های کلان کشورو رفع مشکلات کلان کشوری، تصریح کرد: بررسی دقیق مشکلات شهرستان و استان، اقدامات موثر وکارامد همراه با تدبیر نیز ضروری است چرا که این امر مایه ایمدآفرینی در بین مردم به نظام و حاکمیت می شود.

در ابتدای این دیدار، برخی از نمانیدگان منتخب مردم به بیان نقطه دیدگاه هاو اهداف ترسیم شده خود برای سال های آینده کشور و شهرستان پرداختند و بر لزوم همبستگی و اتحاد بیش از پیش در جهت رفع مشکلات استان تاکید کردند./1304/

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات