۲۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۹
کد خبر: ۷۵۴۷۴۷

حمایت امین زندگانی از مردم مظلوم فلسطین

حمایت امین زندگانی از مردم مظلوم فلسطین
امروز حمایت از فلسطین به موضوعی جهانی تبدیل شده است، موضوعی که بسیاری را کنار هم قرار داده، اما هنوز هم برخی از آن فاصله می‌گیرند.

به گزارش سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، ۱۸۶ روز نبرد نابرابر مردم فلسطین با رژیم صهیونیستی و بیش از ۳۳ هزار شهید اتفاقی است که نادیده گرفتن آن به سختی ممکن خواهد بود؛ بازیگر محبوب کشورمان امین زندگانی در این مدت با انتشار مطالب مختلفی در رابطه با مردم فلسطین از جنبش طوفان الاحرار حمایت کرده است.

در حالی که در سراسر جهان بازیگران و هنرمندان بسیاری به این جنایت واکنش نشان داده و مورد قبول واقع شدند، زندگانی بعد از این کار مورد هجمه برخی از کاربران فضای مجازی قرار گرفت؛ پیش از این در مراسم اسکار عوامل فیلم «آناتومی یک سقوط» با نمادی از کشور فلسطین روی صحنه رفته بودند، همچنین بسیاری از هنرمندان در این مراسم با استفاده از سنجاق سینه‌ای که نشان دهنده حمایت از آتش بس دائمی است از فسطین حمایت کردند.

امین زندگانی در حمایت از مردم فلسطین مطالب مختلفی را در صفحه منتشر کرده است، موشن کمیک «مردان نامرئی» یکی از این موارد است؛ انتشار کلیپ «تلک القضیه» آخرین پست صفحه شخصی امین زندگانی است.

ارسال نظرات